کد خبر: 1217808
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مطمئنم بازیکنان تیم ما متوجه اشتباهات در بازی قبلی شده‌اند.

جوان آنلاین: مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی، اظهار داشت: در بازی گذشته نتیجه‌ای که انتظار داشتیم را نگرفتیم و اعتقاد دارم اشتباه ما بود.

به گزارش فارس، وی افزود: می‌توانستیم در لحظات آخر، بازی را نگه داریم و با برد از زمین خارج شویم. تمام تیم‌های جدول تا لحظه آخر می‌جنگند و این طبیعی است. این انتظار را از نساجی هم داریم. یعنی باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم. باید در تمام بازی حتی وقت‌های اضافه تمرکز داشته باشیم تا نتیجه‌ای که می‌خواهیم را بگیریم.

سرمربی گل‌گهر گفت: سرمربی نساجی عوض شده و با انگیزه بیشتری می‌آیند، چون بازیکنان می‌خوهند خودشان را به سرمربی جدید نشان بدهند. می‌دانیم بازیکنان با کیفیتی هستند، اما نتیجه را فقط کیفیت بازیکنان تعیین نمی‌کند. نمی‌دانم چه مشکلاتی درون خودشان داشتند، اما مهم است که چه عکس العملی بعد از بازی آخرشان نشان می‌دهند.

اوزونیدیس تصریح کرد: بعد از بازی با پیکان گفتم به بازیکنان و تیمم، اعتماد و اعتقاد دارم. مطمئنم آن‌ها متوجه اشتباهاتمان در بازی گذشته شده‌اند. سعی می‌کنیم در تمام لحضات بازی تمرکز داشته باشیم. به حمایت هواداران احتیاج داریم. این خیلی مهم است که بازیکنان احساس کنند هواداران به آن‌ها نزدیک هستند. از هواداران می‌خواهم بیایند و تیم را حمایت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار