کد خبر: 1218062
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:
مرز‌های رسمی کشور برای مبادلات تجاری و مسافری باز خواهد بود و هیچ گونه محدودیتی برای تردد در این‌مرز‌ها وجود ندارد. 

رئیس ستاد امنیت انتخابات با بیان اینکه هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: مرز‌های رسمی کشور برای مبادلات تجاری و مسافری باز خواهد بود و هیچ گونه محدودیتی برای تردد در این‌مرز‌ها وجود ندارد. 
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور پس از بازدید از مرز شلمچه و چذابه در خوزستان در گفتگو با ایرنا گفت: در روز یازدهم اسفند ماه که ان‌شاءالله با حماسه باشکوه حضور مردم در پای صندوق رأی مواجه هستیم، مرز‌های رسمی کشور برای مبادلات تجاری و مسافری باز خواهد بود و هیچ گونه محدودیتی برای تردد در این‌مرز‌ها وجود ندارد و هیچ خللی هم در انجام فعالیت‌های تجاری و رفت و آمد‌های مسافران عزیز ایرانی و عراقی رخ نخواهد داد. 
رئیس ستاد امنیت انتخابات در ادامه بیان کرد: برخی کشور‌ها در هنگام برگزاری انتخابات معمولاً مرز‌های خود را مسدود می‌کنند ولی ما چنین محدودیتی را قائل نخواهیم بود و ان‌شاءالله انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد. 
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در موضوع امنیت انتخابات هیچ نگرانی خاصی نداریم و اشراف کامل و خوبی وجود دارد. آنچه دشمنان بر روی آن تمرکز دارند این است که مردم را از انجام این عمل صالح پشیمان و دلسرد کنند ولی گزارشات و نظر سنجی و افکار سنجی‌ها بیانگر اراده ملت ایران برای حضور در حماسه باشکوه انتخابات است. میراحمدی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در مرز چذابه و شلمچه صورت گرفته، اظهار کرد: شاهد پیشرفت‌های خوبی توسط دولت عراق برای حضور در مرز و کنترل مرز بودیم و همین امر سبب شده که قاچاق سلاح‌های غیر مجاز به استان خوزستان به شکل قابل توجهی کاهش یابد. معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از دولت مرکزی عراق برای کنترل مرز‌ها تقدیر کرد و گفت: از این اقدام استقبال می‌کنیم زیرا این امر در امنیت دو کشور بسیار مؤثر است. وی در مورد مسئله مواد مخدر و مافیای قاچاق مواد مخدر نیر خاطر نشان کرد: همکاری‌های خوبی در این زمینه بین دو کشور صورت گرفته و این اقدام دولت عراق در کنترل مرز‌های دریایی خود بسیار حائز اهمیت است زیرا معمولاً قاچاقچیان از سمت افغانستان و از طریق دریا مواد مخدر را به کشور عراق منتقل می‌کنند. 
میراحمدی با بیان اینکه توصیه می‌کنیم عراق کنترل‌های دریایی خود را افزایش دهد، افزود: ایران و دولت مرکزی عراق همکاری‌های بسیار خوب و شایسته‌ای در مرز‌ها دارند ان‌شاءالله این اقدامات دولت مرکزی عراق با سرعت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار