کد خبر: 1222608
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
آغاز ماراتن فینال والیبال
شهداب از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در لیگ برتر آغاز کرده، درست از همان سالی که فولاد سیرجان ایرانیان بعد از سال‌ها بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتر راه یافت
 دنیا حیدری

 جوان آنلاین: نخستین فینال جام سی‌وهفتم ساعت ۱۹ امروز به میزبانی سالن والیبال فدراسیون و بین دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد برگزار می‌شود. دو تیمی که با پشت سر گذاشتن یک ماراتن دشوار حالا نگاه‌شان به جام قهرمانی است، جام زرینی که باید دید شهداب به یزد می‌برد یا فولا به سیرجان. 
شهداب از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در لیگ برتر آغاز کرده، درست از همان سالی که فولاد سیرجان ایرانیان بعد از سال‌ها بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتر راه یافت. فولاد سیرجان بازگشت طوفانی به رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران داشت، به‌طوری‌که یک‌سال بعد از بازگشت مجدد به سطح اول والیبال کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و به عنوان نماینده ایران به باشگاه‌های مردان آسیا راه یافت و با کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها موفق به کسب سهمیه جهانی شد. اما شهداب هم حضور پررنگی در سطح اول والیبال ایران داشت، به‌طوری‌که طی دو سال متوالی (۱۴۰۱-۱۴۰۰) جام قهرمانی را بالای سر برد و حالا به دنبال هت‌تریک است، اما زمان مشخص می‌کند که فولاد سیرجان دبل می‌کند یا شهداب یزد هت‌تریک. 
شهروز همایونفرمنش و پوریا حسین‌خانزاده، مهر‌ه‌های کلیدی فولاد سیرجان هستند، دو دریافت‌کننده‌ای که سهم بسزایی در حضور نماینده سیرجان در فینال لیگ والیبال داشتند و بی‌شک عطایی حساب ویژه‌ای برای بازی امروز روی آن‌ها باز کرده است، خصوصا همایونفرمنش که طی چهار فصل گذشته یکی از بهترین‌های لیگ بوده و فصل گذشته نیز موفق به کسب عنوان بهترین دریافت‌کننده لیگ شد و به تیم ملی راه یافت و حالا در فینال لیگ باید مقابل شهداب تیم سابق خود به میدان برود. تیمی که به لحاظ مهره از حریف سیرجانی کم ندارد و اگر عطایی روی دریافت‌کننده‌های طلایی خود حساب می‌کند، محمدرضا تندروان نیز در شهداب یزد روی نفراتی، چون رضا رضایی که در پلی‌آف‌ها خود را سر زبان‌ها انداخت و میثم صالحی که نیم‌فصل دوم برخلاف نیم‌فصل اول خوش درخشید حساب می‌کند، دریافت‌کننده قدرتی که مهارش برای هر تیمی دردسرساز است. 
بدون شک، اما مصاف شهداب و فولاد که هر دو با هدف قهرمانی و کسب جام به میدان می‌روند دیداری جذاب و دیدنی است، خصوصاً که برتری در بازی نخست، شانس قهرمانی را افزایش می‌دهد و همین مسئله دو تیم را برای برد در این دیدار مصر کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار