کد خبر: 1223012
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
شهرداری را از حالا صعود کرده بدانید
تیم مازندرانی در میانه راه دست به تغییرات زد و رضا نوری جانشین علی آرزومندی شد. نتایج کاله با هدایت نوری تغییرات چندانی نداشت و در نهایت هم با ۳۴ امتیاز به عنوان تیم هفتم راهی پلی‌آف شدند. با در نظر گرفتن وضعیت ذوب و کاله می‌توان گفت کفه ترازو به نفع تیم اصفهانی است
اشرف رامین

جوان آنلاین: هشت تیم برتر لیگ بسکتبال برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها امشب رودرروی هم قرار می‌گیرند. استارت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ‌برتر بسکتبال با انجام چهار دیدار زده می‌شود و شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، طبیعت، مهرام، مس کرمان، نفت آبادان، کاله مازندران و لیموندیس شیراز تیم‌های حاضر در این مرحله هستند. دیدار‌های این مرحله به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و با توجه به برنامه بازی‌ها، برخی از مدعیان کار راحتی پیش‌رو دارند. شهرداری دور گروهی را با صدرنشینی و کسب ۴۲ امتیاز به پایان رساند تا باز هم اصلی‌ترین مدعی قهرمانی محسوب شود. گرگانی‌ها امسال مصطفی هاشمی را روی نیمکت دارند و این مربی تمام تلاشش را به کار گرفته تا عقاب‌ها را به سومین قهرمانی متوالی برساند. شهرداری هر دو بازی اول را در خانه میزبان حریف شیرازی خود باید برگزار کند. با توجه به عملکرد لیموندیس در دور گروهی از همین حالا می‌توان صعود گرگانی‌ها را محتمل دانست. تیم اصفهانی نیز امیدوار است با درخشش بازیکنانش همچنان به مسیر صعود ادامه دهد. مهران حاتمی در این فصل تیم خوبی را به میدان فرستاده و دوایت بایکس، بازیکن خارجی‌اش نیز کمک‌حال ذوب‌آهن بوده است. ذوبی‌ها با ۳۸ امتیاز در رده دوم ایستاده‌اند و در مرحله حذفی به مصاف کاله می‌روند. 
تیم مازندرانی در میانه راه دست به تغییرات زد و رضا نوری جانشین علی آرزومندی شد. نتایج کاله با هدایت نوری تغییرات چندانی نداشت و در نهایت هم با ۳۴ امتیاز به عنوان تیم هفتم راهی پلی‌آف شدند. با در نظر گرفتن وضعیت ذوب و کاله می‌توان گفت کفه ترازو به نفع تیم اصفهانی است. بدون شک جذاب‌ترین دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ‌برتر را طبیعت و پالایش نفت آبادان برگزار می‌کنند. تیم طبیعت پس از برکناری البرز آبکناری با حضور مهران شاهین‌طبع اداره می‌شود. بازگشت سرمربی سابق تیم‌ملی به لیگ ایران جذابیت مسابقات را افزایش داده است. شاهین‌طبع که تجربه قهرمانی با چهار تیم مختلف را در لیگ کشورمان دارد برای موفقیت طبیعت می‌جنگد. این تیم تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به ذوب به عنوان تیم سوم به پلی‌آف آمده است. در طرف مقابل پالایش تیم ششم جدول نیز دیدار‌های سختی پیش‌رو دارد. 
آبادانی‌ها با حماد سامری در مرحله گروهی و به لطف حضور حامد حدادی طبیعت را شکست دادند. دو بازی اول در تهران برگزار می‌شود و نفتی‌ها با توپ پر آمده‌اند تا در آزادی بهترین نتیجه را کسب کنند. تقابل شاهین‌طبع و سامری در این مرحله حساسیت و جذابیت رقابت‌ها را دوچندان می‌کند. مهرام نیز از مس کرمان پذیرایی می‌کند. مهرامی‌ها بعد از باخت در بازی برگشت مقابل مس، کوهیان را برکنار و علی آرزومندی را جایگزین او روی نیمکت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار