کد خبر: 1223660
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
ارتش رژیم صهیونیستی از تشدید حملات وحشیانه خود به اردوگاه النصیرات در مرکز غزه خبر داد.

جوان آنلاین: در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی از شروع عملیات نظامی در حومه اردوگاه النصیرات در مرکز غزه خبر داده شده و ادعا شده است: لشکر ۱۶۲ عملیات نظامی غافلگیرکننده‌ای در مرکز غزه شروع کرده و نیروی هوایی نیز اهداف تروریستی را روی زمین و زیر آن در مرکز غزه بمباران کرده است.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه ادعا شده است: عملیات نظامی در مرکز غزه پس از اقدام اطلاعاتی دقیق انجام شده و نظامیان ما به سکو‌های پرتاب موشک در جریان عملیاتی که شروع کرده اند، دست یافتند.

این درحالی است که خبرنگار الجزیره از گلوله باران شدید و حملات هوایی سنگین به شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه خبر داد.

از سوی دیگر «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل بر ادامه جنگ علیه تروریسم و گسترش عملیات ما در «رفح، دیرالبلح و النصیرات» اصرار دارد و ما امروز عملیاتی را در النصیرات شروع کردیم.

این در حالی است که رزمندگان مقاومت فلسطین به مقابله با اشغالگران در غزه برخاسته و در این راستا، گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد: نیرو‌ها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در جنوب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

به گزارش ایرنا، از صبح امروز رژیم صهیونیستی حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای به شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه انجام داده است که بر اثر آن شماری از ساکنان این منطقه شهید و برخی دیگر زخمی شده اند. جنگنده‌های اسرائیلی یک واحد مسکونی را در برج صالحی ۲ در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند که طی آن ۵ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار