کد خبر: 1223829
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
عضو شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر ادامه عملیات‌های ضد صهیونیستی نیروهای مسلح یمن تا زمان توقف تجاوزات و محاصره اشغالگران علیه غزه اعلام کرد که موشک‌های ما آمریکا را به وحشت می‌اندازد و جنگ آمریکا علیه یمن حبابی است که هیچ آسیبی به مردم ما نمی‌زند.

جوان آنلاین: «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی-آمریکایی اعلام کرد که موشک‌های یمن، آمریکایی‌ها را به وحشت انداخته و جنگ آمریکا علیه یمن تبدیل به حبابی شده که هیچ آسیبی به ملت یمن نمی‌رساند.

الحوثی در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: تا زمانی که دشمن صهیونیستی به جنگ نسل‌کشی و محاصره علیه نوار غزه ادامه دهد، عملیات‌های نیروهای مسلح یمن ضد اشغالگران هم ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خطاب به کسانی که می‌گویند چگونه می‌خواهید با آمریکا و موشک‌های آن مقابله کنید، گفت: این آمریکاست که از موشک‌های ما وحشت دارد و ما هرگز نمی‌گذاریم دریای سرخ تبدیل به عرصه‌ای برای استراحت و جولان آمریکایی‌ها شود.

این مسئول دولت نجات ملی یمن با اشاره به اینکه ناو هواپیمابر « آیزنهاور» آمریکا می‌خواهد به کشورش برگردد، اظهار داشت: به زودی سایر ناوها و ناوچه‌ها هم برمی‌گردند.

محمدعلی الحوثی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها می‌دانند که رزمندگان یمنی در اقدامات خود صادق هستند و هر حرفی که بزنند عمل می‌کنند، گفت: آمریکایی‌ها همچنین خوب می‌دانند که مردم یمن توجهی به آنها ندارند و نه تروریسم و نه تهدیدات و نه جنگ رسانه‌ای-سیاسی-اطلاعاتی واشنگتن، مردم یمن را نمی‌ترساند.

وی تاکید کرد: جنگ آمریکا علیه یمن به حبابی تبدیل شده است که به مردم یمن آسیبی نمی‌رساند.

برچسب ها: یمن ، دریای سرخ ، امریکا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار