کد خبر: 1224974
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
بعد از نماز جمعه تهران انجام شد
نمازگزاران تهرانی پس از برگزاری فریضه نماز جمعه این هفته پایتخت، در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند. 

نمازگزاران تهرانی پس از برگزاری فریضه نماز جمعه این هفته پایتخت، در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند. 
به گزارش ایرنا، صد‌ها نفر از نمازگزاران تهرانی پس از انجام فریضه نماز جمعه این هفته پایتخت، در حمایت از عملیات «وعده صادق» ـ در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ـ راهپیمایی کردند. راهپیمایان با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» حمایت خود را از عملیات نیروی هوا فضای سپاه اعلام کردند. 
در پایان این راهپیمایی نمازگزاران تهرانی با صدور قطعنامه‌ای بار دیگر جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسرائیل نشان دادند. در این قطعنامه با تأکید بر اینکه دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد، آمده است: مردم ایران تا پیروزی نهایی کنار فلسطین خواهند بود و مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان خواهند رساند. ناکارآمدی گنبد آهنین و شکست حامیان رژیم صهیونیستی معادلات سیاسی و نظامی جهان را بر هم ریخت. امروز همه ما وظیفه داریم از سپاه و نیرو‌های مسلح قدردانی کنیم. 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یک‌شنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد. در اطلاعیه سپاه آمده بود: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد. در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن‌ها به هدف اصابت کرده است. ایران پس از این پاسخ تنبیهی به امریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار