کد خبر: 1225091
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
عقاب‌ها به فکر فینال هستند
هر یک از این تیم‌ها دو برد کسب کرده و برای پیوستن به جمع چهار تیم برتر بسکتبال کشورمان به یک برد دیگر هم نیاز دارند. بازی در سالن آزادی به سود تیم تهرانی است، اما پالایش نیز در بازی‌های قبلی ثابت کرد با اتکا به ستاره‌هایش، به‌ویژه حامد حدادی تا آخرین لحظه دست از تلاش نمی‌کشد.
اشرف رامین

جوان آنلاین: تیم‌های طبیعت و پالایش نفت آبادان امروز برای آخرین بار رودرروی هم قرار می‌گیرند تا یکی از آن‌ها حریف ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی لیگ‌برتر بسکتبال شود. در ادامه سری مرحله یک‌چهارم نهایی، طبیعت و نفت برای پنجمین بار به مصاف هم می‌روند. 
هر یک از این تیم‌ها دو برد کسب کرده و برای پیوستن به جمع چهار تیم برتر بسکتبال کشورمان به یک برد دیگر هم نیاز دارند. بازی در سالن آزادی به سود تیم تهرانی است، اما پالایش نیز در بازی‌های قبلی ثابت کرد با اتکا به ستاره‌هایش، به‌ویژه حامد حدادی تا آخرین لحظه دست از تلاش نمی‌کشد. یک‌طرف تیم مهران شاهین‌طبع قرار دارد و امیدوار است با درخشش شاگردانش از این مرحله به سلامت عبور کند و طرف دیگر هم تیم حماد سامری به تهران آمده تا کار ناتمام خود را به سرانجام برساند. طبیعت با اینکه دو بازی اول را میزبانی کرد، اما تنها یک پیروزی به دست آورد و همین مسئله باعث شد حساسیت جدال سوم و چهارم افزایش یابد. 
نفتی‌ها نیز در اولین میزبانی‌شان با اختلاف سه امتیاز پیروز شدند، ولی در تقابل چهارم نتوانستند به هدف‌شان برسند. امروز تنها یک فرصت برای هر دو تیم باقی مانده است. در دیدار‌های قبلی اتفاقات حاشیه‌ساز عملکرد تیم‌ها را به شدت تحت‌تأثیر قرار داد و کمیته انضباطی از همه تیم‌های حاضر در پلی‌آف لیگ خواسته از حاشیه دوری کنند. در این بین جرایمی نیز برای برخی بازیکنان در نظر گرفته شده و باید دید این مسئله چقدر در کاهش حواشی تأثیرگذار خواهد بود. 
شهرداری گرگان و مهرام هم دومین بازی نیمه‌نهایی را برگزار می‌کنند. روز جمعه مدافع عنوان قهرمانی در گرگان توانست با اختلاف زیاد (۸۴ بر ۵۹) مهرام را شکست دهد و با روحیه بهتر به صعود دوباره به فینال امیدوار شود. 
عقاب‌ها در یک‌چهارم نهایی با لیموندیس روبه‌رو شدند و با سه برد متوالی اولین تیم صعود‌کننده به جمع چهار تیم نهایی مسابقات لقب گرفتند. مصطفی هاشمی کار سختی روی نیمکت شهرداری دارد، چراکه هواداران پرشور گرگان منتظر کسب سومین قهرمانی متوالی تیم‌شان هستند. در سوی دیگر مهرام نیز تا نیمه‌نهایی بالا آمده و قطعاً نمی‌خواهد به این زودی‌ها از گردونه رقابت‌ها کنار برود. با این حال مهرام برای عبور از شهرداری کار سختی دارد. 
تیم علی آرزومندی برای مهار ستاره‌های حریف باید یک برنامه دقیق و هدفمند داشته باشد. سرمربی مهرام بعد از باخت مقابل شهرداری در دیدار اول نیمه‌نهایی معتقد بود بازیکنانش در کوارتر سوم بیش از حد عجله کردند و این مسئله باعث شد اختلاف امتیازی مهرام با شهرداری زیاد شود. بازیکنان شهرداری هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهند و برای صعود مقتدرانه به فینال می‌جنگند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار