کد خبر: 1225279
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.

جوان آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی با اشاره به مسئله عفاف و حجاب در کشور اظهار کرد: بدخواهان حجاب را برای ما چالشی کرده و متاسفانه عده‌ای غفلت کرده و فریب خوردند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌ در ادامه به الزام رعایت قانون و شریعت اشاره کرده و گفت: مبنای حجاب و پوشیدگی «شریعت» است و امروز این شریعت را نظام اسلامی بنا به تکلیف شرعی‌اش قانون کرده که اگر رعایت نشود، جرم مشهود است.

وی به اجرای طرح نور فراجا برای برخورد با ناهنجارهای اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرده و افزود: زنانی که حجاب شرعی را مراعات نمی‌کنند که البته تعدادشان بسیار قلیل است فرزندان همین سرزمین و دختران و نوامیس ما هستند که دچار اشتباه‌هایی بوده و فریب خورده‌اند. اجرای طرح فراجا در حال بررسی و رصد است. ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت که فریب دشمن را خوردند، پرونده قضایی و سوءسابقه درست کنیم، بلکه بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش، فرد به خانه برمی‌گردد. مشخص است با افراد سازمان یافته و متجری طبق قانون برخورد می شود. اصلاح ناهنجاری در حوزه عفاف و حجاب مستمر و قاطع خواهد بود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه بیشتر زنان بعد از تذکر، نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند خطاب به ضابطان و دادستان‌های سراسر کشور گفت: باید اصلاح ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب مستمر و قاطع باشد، چون دشمن دست‌بردار نبوده و در کمین است. بنابراین در این راستا باید مراقبت کنیم که دچار غفلت نگردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار