کد خبر: 1225996
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۸
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خبرداد
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم غزه و مردم فلسطین شریف گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سردر مساجد استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه گفت: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم اسرائیل از نشانه های ظهور و فرج حضرت مهدی(عج) است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: در این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی ایران جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد.

وی با بیان این مطلب که تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی است اظهار کرد: قدس قبله گاه نخستین مسلمانان است و امروز یکی از رسالت های هر مسلمان آزاده خواهی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم سفاک اسرائیل غاصب است.
حجت الاسلام کاظم شکری حضور نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه های فرهنگی هنری هستند و این مرتبه نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش های انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

وی توضیح داد: آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می رود تمامی عناصر و برنامه های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: نصب پرچم فلسطین در مساجد با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب اسلامی است. 

برچسب ها: البرز ، کرج ، مساجد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار