کد خبر: 1227453
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی حسن آبادی
یک کارشناس مذهبی، گفت: نماز اول وقت شاه کلید همه مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی حسن آبادی در ویژه برنامه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام هیئت غریب مدینه امیرکلا که در حسنیه اعظم امام حسن مجتبی(علیه السلام)برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم یک بار دیگر فرصتی دست داده تا زیر بیرق عزای رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق (ع) جمع شده ایم و عرض ادب میکنیم.

وی ابراز کرد: در خانه ای که بی نماز باشد برکت از بین میرود و امام جعفر صادق (ع) در این خصوص میفرمایند: شفاعت ما به کسی که نماز را سبک بشمارد نمی رسد.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: هیچ گناهی بالاتر از بی نمازی نیست و فاصله بین ایمان و کفر ترک نماز است.

وی گفت: امام حسین ،(ع) ظهر عاشورا و در شرایط سخت آن روز با وجود اینکه یک یک اصحاب و یاران خود را از دست میدهد اما  نماز را به جماعت میخواند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن آبادی با بیان اینکه همه گرفتاریها با نماز اول وقت حل می‌شود، گفت: نماز به زندگی انسان برکت می‌دهد و برکت از خانه کسی که بی نماز است از بین می‌رود، در واقع نماز روح زندگی است.

وی افزود: در روایات آمده است، در روز قیامت نماز انسان تجلی پیدا می کند  در حقیقت خداوند روزی سه بار پای صحبتهای ما می نشیند و میگوید ای بنده حرف دلت را به من بگو.

وی تصریح کرد: ائمه اطهار (علیهم السلام)کورترین گره های زندگی را باز میکنند از همین رو باید در همه امور به آنان توسل کنیم.

مرثیه سرایی و ذکر مصیبت توسط ذاکران اهل بیت(علیهم السلام)، سید رضا تحویلدار و محمد رضا ناصری از دیگر برنامه های هیئت غریب مدینه مازندران بود.

برچسب ها: شهادت ، مذهبی ، امام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار