کد خبر: 1227815
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹
زارع

به گزارش جوان آنلاین، در بازدید مدیر کل امور بانوان استانداری و مشاورین فرمانداری های تابعه استان از پارک های محمدیه و مهرگان که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار گردید ، وی ضمن تقدیر از مدیریت شهری محمدیه به جهت ایجاد محیطی امن و پر از نشاط برای بانوان محمدیه و مهرگان ، راه اندازی، تجهیز و بهسازی پارک های بانوان را مهم و در راستای بهبود شرایط زیست و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و عنوان کرد: 

وجود پارک های بانوان از ضرورت های امروز شهرهاست که می تواند محلی برای ورزش و تفریح زنان و دختران در آرامش و در محیطی امن و سالم باشد.

وی با اشاره به مهم ترین اهداف و پیامدهای ایجاد پارک بانوان ابراز کرد: 

حفظ و تحکیم بنیان خانواده، تامین فضاهای ورزشی ویژه بانوان، تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان به ویژه دختران، حفظ سلامت جسمی و روحی زنان در محیطی امن همراه با آرامش از جمله اهداف ایجاد و وجود پارک بانوان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین زنان را تاثیرگذارترین قشر بر سلامت و شادابی جامعه دانست و بیان کرد:

 توجه به مسائل بهداشتی و روانی بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است، پارک های ویژه خانم ها با اختصاص مکانی سرسبز و آزاد برای استفاده از نور خورشید و امکانات ورزشی و تفریحی، مساله سلامت را مدنظر قرار می دهد.

لازم به ذکر اینکه افتتاح اتاق مادر و کودک در پارک بانوان محمدیه،بازدید از پارک ۱۱ هکتاری شهر محمدیه،بازدید از پارک بانوان مهرگان و بازدید از مزار شهدای گمنام محمدیه از مهم ترین برنامه های مدیر کل امور بانوان استانداری در محمدیه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار