کد خبر: 1227877
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز گفت از ۱۴ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است.

علی زندی فر اظهارکرد : عملیات اجرایی دو پروژه راهداری استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز آغاز شد.
وی افزود: این پروژه ها شامل پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده قدیم کرج - هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمالشهربه طول 4 کیلومتر به صورت رفت و برگشت که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی - زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور خواهد بود.

وی بیان کرد : برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان پیش بینی شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرزدر ادامه با اشاره به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است، تصریح کرد: عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر_ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول 2 کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد .

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان پیش بینی شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محور های مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریعتر ایمن سازی کنیم. 

برچسب ها: البرز ، کرج ، راهداری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار