کد خبر: 1228194
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
رهبر معظم انقلاب: من جداً کار ورزشی شما را تحسین می‌کنم. این پیروزی‌های پی‌درپی که مجموعه فوتسال ما الحمدلله به دست آورده، خیلی باارزش است این پرچم که شما گفتید (اشاره به صحبت‌های شمسایی) که برافراشته بشه، بلند بشه، بخش مهمیش دست شماست. شما دارید این کار را می‌کنید. از جنبه اخلاق و فرهنگ هم همین مسئله اهدای جام به شهید، به خانواده شهید، حضور شما در فرودگاه، خانواده محجبه خوب‌تان و بقیه مسائلی که وجود دارد همه این‌ها به معنای واقعی کلمه، کلمه کلمه‌اش تأثیرگذار است در پیشرفت این ملت
فریدون حسن

جوان آنلاین: دیدار با رهبر انقلاب از جمله اتفاقاتی است که ورزشکاران زیادی آن را تجربه کرده‌اند، اما وقتی این دیدار حالت خصوصی‌تر پیدا می‌کند، آن وقت داستان متفاوت می‌شود. این را می‌شود از نوع ادبیات و شور و شعفی که این ورزشکاران بعد از ملاقات با رهبر انقلاب دارند، متوجه شد. اینکه متوجه می‌شوند چشمان تیز‌بین و نافذ ایشان آن‌ها را می‌بیند. 
اینکه ورزشکاران رشته‌های مختلف متوجه می‌شوند که رهبر انقلاب با چه دقت و چه علاقه‌ای رقابت‌های آن‌ها را تماشا و نتایج‌شان را دنبال می‌کنند، خودبه‌خود یک همسویی و همدلی ایجاد می‌کند که این آن‌چیزی نیست که برخی رسانه‌ها در زمان‌های خاص تبلیغ و ترویج می‌کنند تا به هدف خاص خود برسند. دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی آسیا یکی از این دیدار‌ها بود. دیداری که حتماً در یاد و خاطر بازیکنان تیم ملی فوتسال خواهد ماند. 
 اعضای تیم ملی فوتسال ایران صبح دیروز به دیدار مقام معظم رهبری رفتند. شمسایی و شاگردانش روز گذشته میزبانی ویژه داشتند. میزبانی که دیدار با او بی‌شک بهترین پاداش تیمی بود که همین چند روز قبل سیزدهمین قهرمانی خود را در جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند جشن گرفته‌بود. شمسایی و شاگردانش تبریکات بسیاری را بابت این موفقیت دریافت کرده‌بودند، اما لابه‌لای تمام این تبریک‌ها و حتی وعده‌های پاداش، دیدار دیروز چیز دیگر بود. تیم‌ملی فوتسال ایران چند روز بعد از قدرت‌نمایی در تایلند و بالا بردن جام‌قهرمانی، پاداشی ویژه دریافت کردند و آن، دیدار با رهبری بود. دیداری دوستانه و گپ و گفتی صمیمانه که بی‌شک روحیه و انگیزه شمسایی و شاگردانش را برای درخشش در جام جهانی پیش‌رو بیشتر خواهد کرد.
‌وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در سخنان کوتاهی خطاب به رهبر انقلاب گفت: ما هرکاری می‌کنیم، برای این است که دل شما را شاد کنیم. دل مردم را شاد کنیم. وظیفه مون هم هست. داریم ادای دین می‌کنیم. عاشق کشورمان هستیم. هرچقدر پرچم بره بالاتر، لذتش برای ما بیشتر است؛ و اینکه می‌بینیم شما به عنوان رهبر و ولی امر وقتی که نگاه می‌کنید ما را، همین که ما را در فرودگاه دیدید، انگیزه ما و مجموعه ما برای کشور هزار هزار برابر می‌شود. 
رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار فرمودند: الحمدلله، من جداً هم کار ورزشی شما را تحسین می‌کنم. این پیروزی‌های پی‌درپی که مجموعه فوتسال ما الحمدلله به دست آورده، خیلی باارزش است. این پرچم که شما گفتید که برافراشته بشه، بلند بشه، بخش مهمش دست شماست. شما دارید این کار را می‌کنید. از جنبه اخلاق و فرهنگ هم همین مسئله اهدای جام به شهید، به خانواده شهید، حضور شما در فرودگاه، خانواده محجبه خوب‌تان و بقیه مسائلی که وجود دارد همه این‌ها به معنای واقعی کلمه، کلمه کلمه‌اش تأثیرگذار است در پیشرفت این ملت. 
 باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از ملاقات با رهبر انقلاب گفت: «دفعه قبلی که با ایشان دیدار عمومی داشتیم، خیلی دور بودم و خیلی دوست داشتم ایشان را از نزدیک ببینم. وقتی رهبر انقلاب را دیدم خیلی منقلب شدم. حس قشنگی است و امیدوارم آن‌ها که دوست دارند مقام معظم رهبری را ببینند، این دیدار نصیبشان شود. فهمیدیم که ایشان بازی‌های ما را در جام ملت‌های آسیا دنبال می‌کردند و پیگیر بودند. ایشان فیلم ورود ما به فرودگاه امام‌خمینی (ره) را هم دیده‌بودند. افرادی که آنجا بودند با من در مورد پنالتی‌هایی که گرفتم، صحبت کردند و این خیلی برای من جالب بود. آنجا بودن حس خیلی قشنگی داشت. 
بهترین دروازه‌بان جام ملت‌های آسیا در خصوص اینکه رهبری به اعضای تیم ملی چه گفتند، اظهار داشت: ایشان تک‌تک اسم ما را پرسیدند و شرایط تیم را جویا شدند و گفتند امیدوارم در ادامه مسیر بدرخشید و پرچم ایران را بالا ببرید. 
 
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال هم گفت: «قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا آنقدر به دل مردم نشسته است که تیم به دیدار نفر اول کشور می‌رود و ایشان از جزئیات این قهرمانی کامل خبر دارند. همه ما برای سربلندی کشور تلاش می‌کنیم و اینکه همه مقامات عالی‌رتبه کشور این موضوع را می‌دانند. رهبری امروز محبت کردند و تیم ما به محضر ایشان رفت و آنجا نماز جماعت خواندیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار