کد خبر: 1229676
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج
دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت:روایت سازی رسانه‌ای در عملیات وعده صادق برجسته بود و حالا حالا رژیم صهیونسیتی از جای خود بلند نخواهد شد و نیاز است این سبک برای سایر عملیات رسانه‌ای خصوصا در فعالیت‌های فرهنگی رخ دهد.

سردار مقداد فرمانی  در مراسم مدار امید و تجلیل از فعالان عرصه روابط‌عمومی در سپاه و بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی، گفت: ارتباطات یک ابزار برای نیل به اهداف است که در این مسیر نقش روابط‌عمومی بسیار تأثیرگذار است.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: در این عملیات وعده خداوند متعال محقق شد و جبهه حق موفق به شکست جبهه باطل و رژیم کودک‌کش صهیونیستی شد.

وی با تاکید بر اینکه این ایام، ایام الله است ادامه داد: خداوند متعال فرموده‌اند هر زمان جبهه حق بر جبهه باطل پیروز شود، ایام الله است.

فرمانی با تاکید اینکه تقابل حق و باطل از گذشته وجود داشته و امروز با درگیری رژیم خون‌خوار صهیونسیتی با مردم غزه به اوج خود رسیده است بیان کرد: خوشبختانه با روایت سازی خوبی که صورت گرفته بسیاری از کشورهای جهان جنایت‌های رژیم صهیونسیتی را اذعان داشته‌اند و نیاز است این جریان‌سازی رسانه‌ای امتداد داشته باشد.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج سرعت در انتشار اخبار و به هنگام بودند در روایت سازی رسانه را مهم دانست و گفت: صحت خبر برای جبهه حق، اولویت اول در انتشار خبر است.

فرمانی ادامه داد: برای تحقق تمدن نوین به دو حرکت جامعه‌پردازی و دولت سازی مردمی نیاز داریم در این مسیر لازم است خدماتی که در مناطق محروم انجام می‌شود انعکاس دهیم تا حس امید در افزایش می‌یابد.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج امیدآفرینی به آینده انقلاب را بزگترین جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: ذات انقلاب و رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن است.

وی در پایان تصریح کرد: در شرایطی که دشمن با جنگ رسانه و جنگ نرم علیه ما به پا خواسته است ضروری است از طریق رسانه مقابله کنیم.

سردار محسن کریمی  فرمانده سپاه روح الله نیز در همایش روابط‌عمومی ها و فعالان عرصه خبر و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با عنوان مدار امید اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ کشور دستخوش حوادث تلخی بود و دشمن از وضعیت حاکم به دنبال بهره برداری خود بود، اما اکنون وضعیت کشور به گونه‌ای است که ایران اسلامی با اقتدار در جهان عرض اندام می‌کند.

وی افزود: در بخش نظامی و در حوزه جهاد تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، ایران توانست به خوبی جایگاه خود را تثبیت و به اثبات برساند که عملیات وعده صادق، نمونه بارز این حقیقت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اکنون تمامیت غرب به چالش کشیده شده، گفت: برخی شکست اسرائیل را رؤیا و برخی هم آرمانی می‌دانستند، چرا که در ظاهر قدرت استکبار در دنیا حرف اول را می‌زند.

سردار کریمی افزود: در عملیات وعده صادق این امر مشهود بود که استکبار در همه سطوح و ارکان از سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل گرفته تا رؤسای جمهور و وزرای خارجه کشورهای مختلف به التماس افتاده و از ایران می‌خواستند خویشتن داری کند اما ایران با اقتدار پاسخ داد.

وی تصریح کرد :۲۲ کشور در یک نبرد علنی در مقابل نظام جمهوری اسلامی با تجهیز تمام ۱۱ پدافند هوایی ایستادند اما ایران با اقتدار عملیات وعده صادق را رقم زد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به حوادث دانشگاه‌های غرب و آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه بیان کرد: اکنون در شرایطی شاهد شکل گیری این اعتراضات هستیم که دانشگاه‌های آمریکا، یک عمر علیه فرهنگ و ادیان کشورهای مختلف کار کرده و دست پرورده‌های خود را برای نابودی این فرهنگ‌ها و ادیان و برقراری فرهنگ غرب در جهان به سایر کشورها اعزام کرده است.

کریمی گفت: اکنون مکان‌هایی که باید از اسرائیل دفاع و فرهنگ غرب را ترویج می‌دادند، علیه جنایت‌های این رژیم به پاخاسته و از مردم غزه حمایت می‌کنند که این همان وعده خداست.

وی تاکید کرد: مردم مظلوم غزه با ۲۵۱ روز درگیری، جنگ، گرسنگی و بمباران هنوز از پا ننشسته و همچنان پای آرمان خود با اقتدار ایستاده‌اند.

کریمی با اشاره به روز روابط عمومی نیز گفت: دشمن در فضای حقیقی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اما می‌تواند افکار عمومی را مدیریت کند اما باید اذعان داشت که نقش روابط عمومی‌ها در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن بسیار مهم و برجسته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار