کد خبر: 1230305
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
معاون اجرایی رئیس‌جمهور، جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران و دیگر شهر‌های کشور را اعلام کرد.

جوان آنلاین: محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی با اشاره به جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت، گفت: فردا ساعت ۹:۳۰ صبح مراسم تشییع از میدان شهدا تا مصلی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، وی افزود: همچنین فردا ساعت ۱۶:۳۰ پیکر شهدا در حدفاصل مسجد جمکران تا حرم حضرت معصومه در قم نیز تشییع خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور، تصریح کرد: در ساعات پایانی فردا، پیکر‌ها به مصلای امام خمینی تهران منتقل می‌شود تا مراسم وداع برگزار شود، چهارشنبه صبح نیز مراسم تشییع در تهران برگزار می‌شود.

منصوری ادامه داد:‌پنجشنبه صبح در بیرجند مراسم تشییع خواهیم داشت و سپس پیکر‌های مطهر به مشهد منتقل می‌شود. رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله رئیسی پنجشنبه شب در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش که برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بودند، به علت شرایط نامساعد آب و هوایی، دچار سانحه شد و تمام سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

در این سانحه هوایی، آیت‌سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان او از جمله امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
0
0
طفلی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار