کد خبر: 521141
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
مكان فينال جام حذفي مشخص شد
 قهرمان جام حذفي به طور مستقيم به ليگ قهرمانان آسيا مي‌رود و اگر اين تيم سپاهان باشد در آن صورت تيم چهارم جدول ليگ هم شانس حضور در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا را دارد. سرخپوشان تهراني هم كه در ليگ شانسي براي كسب سهميه آسيايي ندارند تلاش مي‌كنند تا با قهرماني در جام حذفي راهي رقابت‌هاي آسيايي شوند.
در اين شرايط و پس از به توافق نرسيدن دو طرف براي برگزاري فينال جام حذفي در شهرهاي قم و مشهد، مراسم قرعه‌كشي براي مشخص شدن ميزبان بين تهران و اصفهان برگزارشد كه در نهايت در قرعه‌كشي صورت گرفته پرسپوليس ميزبان فينال جام حذفي شد. البته سكوها به صورت ۵۰- ۵۰ در اختيار هواداران دو تيم قرار خواهد گرفت.
جلسه تعيين ميزبان جام حذفي با حضور مهدي تاج سرپرست سازمان ليگ و نمايندگان دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان در سازمان ليگ آغاز شد. از طرف باشگاه سپاهان عليرضا رحيمي مديرعامل و از طرف پرسپوليس محمد رويانيان و علي پروين در جلسه حضور داشتند.
پس از اينكه سپاهان پيروزي در بازي فينال گونه ليگ مقابل استقلال را با يك اشتباه با تساوي عوض كرد حالا همه چيز به دو بازي آخر كشيده شده است. حالا مسئولان سپاهان كه قهرماني خود را در ليگ برتر ۵۰-۵۰ پنجاه مي‌بينند مصمم‌تر از قبل بودند تا هر طوري شده شرايط بازي فينال جام حذفي را به نفع خود به پايان برسانند و حتي چند روزي بحث زمان و مكان اين فينال در صدر اخبار فوتبالي جاي گرفته بود.
يحيي گل‌محمدي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس هم درباره برگزاري بازي فينال مقابل سپاهان مي‌گويد: بهترين راه حل براي برگزاري فينال جام حذفي به صورت رفت و برگشت بود اما حالا اگر كه قرعه كشي انجام شد باعث شد كه حرف و حديثي نماند و حق هيچ تيمي ضايع نشود.
زلاتكو كرانچار، سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان هم درباره بازي فينال جام حذفي مي‌گويد: برخلاف نظر مسئولان و كادر فني باشگاه پرسپوليس معتقدم بايد فينال جام حذفي به صورت تك بازي انجام شود.
با پيشنهاد باشگاه پرسپوليس براي برگزاري اين بازي به صورت رفت و برگشت مخالفت كردم. البته من فكر مي‌كنم در اين قرعه بايد نام شهر‌هاي تهران و اصفهان نيز وجود داشته باشد.
هر چند كه اين شيوه به هيچ عنوان صحيح نيست زيرا در تمام دنيا تصميم‌گيري در اين رابطه پيش از شروع مسابقات انجام مي‌شود و اين مسئله باعث مي‌شود تا حاشيه نيز ايجاد نشود.
صحبت‌هاي سرمربي تيم پرسپوليس در حالي مطرح مي‌شود كه قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره اين بازي معتقد بود كه پيشنهاد باشگاه اين است كه بازي تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان اصفهان به صورت رفت و برگشت باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار