کد خبر: 523403
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
پس از آشتي با نكونام در تمرين ديروز
سعيد احمديان | مهدي رحمتي نه به تراكتور مي‌رود و نه سپاهان. او در استقلال مي‌ماند، اين پاسخ مسئولان باشگاه استقلال به شايعاتي است كه اين روزها درباره جدايي رحمتي در پايان فصل از جمع آبي پوشان شنيده مي‌شود. به خصوص اينكه رحمتي و نكونام ديروز آشتي كردند تا دروازه‌بان آبي‌ها ديگر مشكلي براي ماندن در استقلال نداشته باشد. تكذيب جدايي رحمتي در حالي است كه در روزهاي گذشته شايعات زيادي درباره رفتن رحمتي از استقلال به گوش مي‌رسيد و سبب شده بود تا اين بازيكن يكي از چهره‌هاي ويژه فصل نقل و انتقالات لقب بگيرد.

همه چيز از نوشته مهدي رحمتي در صفحه فيس‌بوكش شروع شد. دروازه‌بان استقلال در پستي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك گذاشته بود، اعلام كرده بود كه آخر فصل قصد دارد از استقلال جدا شود و به تيم تراكتورسازي برود. همان طور كه پيش بيني مي‌شد، خداحافظي فيس بوكي رحمتي از آبي‌پوشان، سر وصداي زيادي به پا كرد. اختلاف رحمتي با نكونام هم اين شائبه را تقويت مي‌كرد.
با توجه به اينكه رحمتي از رفتن به تبريز براي فصل آينده خبر داده بود، مديرعامل تراكتور از آمدن اين دروازه‌بان به تراكتور استقبال كرد. محمد حسين جعفري در اين باره به فارس گفت: «از اين خبر غافلگير شدم. البته در فيس‌بوك خيلي چيزها نوشته مي‌شود. اگر رحمتي چنين چيزي نوشته باشد، حتماً با او تماس مي‌گيرم.»
جعفري در پاسخ به اين سؤال كه آيا از قبل برنامه‌اي براي جذب رحمتي داشته يا خير گفت: « قرارداد دروازه‌بان‌هاي ما تمام شده است اما رحمتي هم بچه تبريز است و از حضور او در تراكتورسازي استقبال مي‌كنيم.» مهدي ثابتي و محسن فروزان دو دروازه‌بان تراكتور هستند و همان طور كه مديرعامل تيم قرمزپوش تبريزي گفته است، شايد فصل آينده جايي در اين تيم نداشته باشند. به همين خاطر خبر مي‌رسد كه مسئولان تراكتور به دنبال يك دروازه‌بان سطح اول براي تيمشان هستند و مهدي رحمتي گزينه اول آنهاست. شنيده مي‌شود در اين رابطه مسئولان تراكتور با رحمتي مذاكراتي هم داشته‌اند؛ صحبت‌هايي كه اگر‌چه دو طرف آن را تكذيب مي‌كنند.
با اين حال فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌اي با سايت گل، تماس تبريزي‌ها با رحمتي را تأييد كرد: « شنيده‌ام كه تراكتور‌سازي دنبال رحمتي است. مگر چه اشكالي دارد. من مطمئنم رحمتي تا لحظه آخر براي ما مي‌جنگد. بقيه هم بايد همين رفتار را با بازيكنانشان داشته باشند.»
پس از چراغ سبز رحمتي به جدايي از استقلال، سپاهان هم ديگر تيمي است كه خبر مي‌رسد دروازه‌بان استقلال را مي‌خواهد. سپاهاني‌ها پس از رفتن رحمتي از اصفهان، در دو سال گذشته نتوانسته‌اند دروازه‌باني در حد و اندازه‌هاي او داشته باشند و به همين دليل به دنبال اين هستند تا دروازه‌بان سابقشان را به اصفهان برگردانند و شنيده مي‌شود مذاكراتي هم با رحمتي داشته‌اند.
البته پس از رسانه‌اي شدن موضوع، سرپرست سپاهان صحبت با رحمتي را تكذيب كرد. خوروش در مورد اينكه شايعه شده سپاهاني‌ها براي فصل آينده با رحمتي تماس گرفته‌اند، گفت: «آن طور كه من خبر دارم، هيچ صحبتي انجام نشده است. انجام مذاكره در اين مقطع از زمان منطقي نيست و بايد وقتي فصل به اتمام رسيد تازه كارمان را براي مذاكره شروع كنيم.»

البته رحمتي شنبه رفتن از استقلال را نه تأييد كرد و نه تكذيب و همه چيز را به آخر فصل حواله كرد. او در واكنش به خداحافظي فيس بوكي‌اش از استقلال به فارس گفت: «هنوز ليگ تمام نشده كه اين سؤال را مي‌پرسيد. الان وقت صحبت درباره رفتن از استقلال نيست. ما سه بازي تا پايان مسابقات داريم و من دوست دارم دل مردم شاد شود و ديني را كه از قبل گفته بودم، ادا كنم. من اهل تعارف نيستم ضمن آنكه دوست ندارم بازارگرمي كنم. شفاف بگويم نيازي به بازارگرمي ندارم حتي اگر پيشنهاد نداشته باشم به ليگ يك مي‌روم. امسال هم وقتي ليگ تمام شد يك يا دو مصاحبه انجام مي‌دهم كه قطعاً يكي از آنها در مورد اتفاقات چند ماه اخير است كه خودتان مي‌توانيد حدس بزنيد در مورد چه افرادي صحبت خواهم كرد. يكي ديگر از مصاحبه‌هايم در مورد قراردادم خواهد بود و در مورد اهداف و آينده‌ام صحبت خواهم كرد. من هيچ وقت در فصل نقل و انتقالات صحبت نكرده‌ام و حالا هم انجام نمي‌دهم.»
با اين حال به نظر مي‌رسد اتفاقي كه ديروز در تمرين استقلال افتاد، احتمال ماندن رحمتي در استقلال را بيشتر از جدايي او كرده است. يكي از دلايل اصلي رحمتي براي رفتن به تيم ديگر، اختلاف او با جواد نكونام بود، مسئله‌اي كه سبب شده بود روابط اين دو بازيكن حسابي تيره شود تا جايي كه روي ديدن همديگر را هم نداشته باشند. با اين وجود به نظر مي‌رسد اين اختلافات به پايان رسيده. پس از پادرمياني فرهاد مجيدي، خبر مي‌رسد كه قبل از شروع تمرين ديروز رحمتي و نكونام آشتي كرده‌اند، موضوعي كه سرپرست استقلال هم آن را رد نكرد. ميرشاد ماجدي به «جوان» گفت: « اگر منظورتان از آشتي اين دو بازيكن است، بله، اين موضوع صحت دارد و ديگر نكونام و رحمتي با هم مشكلي ندارند.»
با توجه به آشتي رحمتي و نكونام به نظر مي‌رسد دروازه‌بان استقلال ديگر به جدايي از جمع آبي‌پوشان فكر نكند، موضوعي كه ماجدي آن را تأييد مي‌كند: «رحمتي مشكلي براي ادامه همكاري با استقلال ندارد. متأسفانه برخي در اين مدت سعي داشتند شايعه جدايي او را مطرح كنند كه بايد بگويم اين موضوع صحت ندارد. با توجه به صحبتي كه با رحمتي داشتم، او مصمم است فصل‌آينده هم در استقلال بازي كند و به تيم ديگري فكر نمي‌كند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار