کد خبر: 623586
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
وحید صابری
احتمال غيبت علي كريمي در بازي تراكتور با پيرسپوليس قوت گرفت! اين قطعا بدترين خبري است كه اگر صحت پيدا كند هواردان اين تيم تبريزي را ناراحت مي كند . شماره 8 تراکتورسازي که بيش از يك ماه پيش از ناحيه عضله پشت ران دچار مصدوميت شده بود و نتوانست در بازي هاي آخر نيم فصل تراكتوري ها را همراهي كند دوباره در تمرينات اين تيم از همان ناحيه پا مصدوم شد  تا شايعات بسياري از جمله خداحافظي او از فوتبال قوت بگيرد. كريمي كه ارديبهشت با سرو صداي خاصي در روز خداحافظي مهدوي كيا به يكباره از دنياي فوتبال خداحافظي كرده بود پس از 40 روز  با احساسي خواندن تصميم خود دوباره  راه فوتبالش را از سر گرفت و در فصل نقل و انتقالات 92 سر از تراكتور درآورد.
در اين فصل هر چند نمي توان  از عملكرد او در تراكتور سازي ايراد گرفت اما مصدوميت هاي پي در پي باعث شده تا هم  هوارادان را كلافه شوند و هم خود او از اين بابت بسيار ناراحت باشد.
در 48 ساعته گذشته خبر مصدوميت او باعث شده تا بازار شايعات درباره احتمال خداحافظي او دوباره داغ شود هر چند كه اين موضوع  با تناقض‌گويي مسئولان و کادر پزشکي تراکتورسازي هم همراه بوده اما غيبت كريمي در اصلي‌ترين تمرين تراکتورسازي نشان مي‌داد مجيد جلالي، قيد او را براي بازي بزرگ هفته آغازين نيم‌فصل دوم زده است!
كريمي كه معمولا  حيلي سريع درباره انتقاداتي كه به او مي شود  واكنش نشان مي دهد هنوز واكنشي به اين شايعات نداشته اما خبري هايي كه از تبريز مي رسد حاكي از آن است كه او در حال حاضر فيزيوتراپي مي كند  تا تحت هر شرايطي در بازي روز جمعه مقابل پرسپوليس به ميدان برود.
بازيكن شماره 8 به واسطه رفتار‌هاي عجيب و تصميمات ناگهاني‌اش معروف است بعيد نيست اگر مصدوميتش ادامه دار باشد در نيم‌فصل دوم کفش‌ها را بياويزد و خداحافظي‌ ديگري را تجربه کند. او كه آخرين بازمانده از نسل طلايي فوتبال ايران است اگر تصميمش را عملي کند سريال خداحافظي‌هاي غريبانه اسطوره‌هاي فوتبال را تکميل مي كند مگر اين‌که اتفاق خاصي رخ دهد.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
0
مطمئن بودم اینقدر شجاعت و عدالت ندارید که انتقاد به این به حقی را بپذیرید ...
مدیر پایگاه سلام دوست عزيز
متشكر از توجه شما
رك بگوييم
احساس مي شود با انتشار برخي از مطالب وارد بازي شخصي شده ايم
به همين منظور است كه ...
شما اگر اطمينان داريد
تشريف بياوريد روزنامه و با دبير سرويس ورزشي مطرح كنيد
اگر تمايل داشتيد آدرس روزنامه را هم بنويسيم
ارادت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
من بارها زنگ زده ام و این مسئله را متذکر شده ام .اما هر بار فقط گفتند پیگیری می شود اما نشده من تشریف بیارم روزنامه که شما کارتان را درست انجام بدهید؟ ...
مدیر پایگاه عرض كرديم
سعي داريم وارد مباحث شخصي تان نشويم
اگر واقعا ازارتان مي دهد
با سردبير تماس بگيريد و مسئله را مطرح كنيد
هر چه مستدل تر بهتر
نگفتيم شما تشريف بياوريد تا ما كارمان را درست انجام دهيم
عرض كردم بيايد و مستدل اثبات كنيد
اگر واقعا شما را مي آزارد
اگر نه كه
هيچ

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار