کد خبر: 650122
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جوان :
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان سامان موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با تلاش ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان سرانجام سارق دستگیر و 740 متر سیم برق سرقتی کشف و ضبط شد.
حمیرا رحیمی

سرهنگ نورعلی یاری در ادامه از دستگیری 18 خرده فروش و کشف 13 کیلو مواد مخدر در سطح استان خبر داد

وی  افزود : طی 48 ساعت گذشته طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر واحدهای اجرائی به مرحله اجرا گذاشته شد که در اجرای این طرح و طی چند مرحله عملیات ویژه 18 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ نورعلی یاری با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان گفت : رصد و پایش سرقت در سطح استان به منظور کنترل کشف و استفاده از ظرفیت های سایر نهاد ها و سازمان ها برای پیشگیری از وقوع سرقت از مهمترین اهداف راه اندازی این قرارگاه می باشد.

وی مشارکت و دخالت جدی مردم و شهروندان را در تامین امنیت و پیشگیری از جرایم ضروری دانست و افزود: برای پیشگیری از سرقت بایستی از تمامی ظرفیت های موجود اجتماعی استفاده کرد.

سرهنگ یاری با تاکید بر اینکه پیشگیری اولویت اول پلیس استان برای کاهش جرایم است اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در استان مستلزم همکاری و همراهی بین تمام دستگاههایی است که در اندازه خود می توانند در تحقق امنیت اجتماعی پایدار و تاثیر گذار باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر