کد خبر: 654413
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
ناداوري داور ايران و آرژانتين اگر نگوييم 3 امتياز، حداقل يك امتياز با ارزش را از تيم فوتبال ما گرفت. اگر مازيج آن خطاي پنالتي را روي دژاگه مي‌گرفت...
وحيد صابري
هفته بعد تكليف دروازه‌بان مشخص مي‌شود
 
چند روزي بود بحث تماس‌هاي مشكوك از طرف باشگاه استقلال با دروازه‌بان نفت حاشيه برانگيز شده بود. وقتي باشگاه نفت بيانيه‌اي را در اين مورد صادر كرد مدير‌عامل استقلال آن را يك مسئله عادي و طبعي بر شمرد تا مشخص شود اين اخبار شايعه نبوده و صحت داشته است. افشارزاده با اشاره به اين موضوع گفت: من خودم براي اينكه حاشيه‌اي پيش نيايد نامه‌اي به قنبرزاده زدم و گفتم در جريان نبوده‌ام. البته خود بيرانوند هم براي حضور در استقلال بي‌علاقه نبوده اما آقاي قنبرزاده ديروز جواب نامه‌ام را داد و ضمن احترام به من گفت كه مخالف حضور بيرانوند در استقلال است. اين موضوع از نظر ما ديگر منتفي است و به دنبال دروازه‌بان ديگري هستيم. وي درباره اينكه چه كساني كانديداي دروازه‌باني استقلال هستند، اظهار داشت:انتخاب دروازه‌بان سخت است. البته گزينه‌هاي خارجي مثل پاشنكو دروازه‌بان سابق ملوان براي استقلال مطرح شده، به اميد خدا تا هفته ديگر تكليف اين پست را مشخص مي‌كنيم تا خيالمان از چارچوب دروازه استقلال راحت باشد.
 
 
 
لحظه گل زدن به ايران فوق‌العاده بود
 
 
در شبي كه همه ايرانيان خود را براي جشن و پايكوبي آماده مي‌كردند مسي با گلي كه وارد دروازه ايران كرد همه را در شوك قرار داد. كاپيتان تيم ملي آرژانتين درباره لحظه به ثمر رسيدن گل گفت:بازي، بازي سختي بود. رد شدن از دفاع ايران و گل زدن به اين تيم كار دشواري بود. خط دفاعي ايران بسيار منظم كار مي‌كرد و پوشش مدافعان نمي‌گذاشت تا بتوانيم از موقعيت‌ها استفاده كنيم. به هر حال وقتي توانستم دروازه ايران را باز كنم، لحظه‌اي فوق‌العاده بود. مسي با اشاره به اينكه بايد اشتباهاتمان را اصلاح كنيم، اظهار داشت: غلبه بر تيم مصمم ايران كار دشواري بود. بازي كردن مقابل تيم‌هايي كه مثل آنها اينقدر نزديك بازي مي‌كنند، سخت است. به هر حال ما بايد اشتباهاتمان را اصلاح كنيم و اول از همه بايد بدانيم كه در سطحي كه مي‌خواهيم بازي نمي‌كنيم. دست كم توانستيم در بازي مقابل ايران سه امتياز بگيريم و اين يعني در بازي آخر مقابل نيجريه دچار مشكل نمي‎شويم. مي‌دانيم كه به اندازه‌اي كه از ما انتظار مي‌رود خوب بازي نمي‌كنيم اما به مرحله بعد صعود كرده‌ايم و اين نخستين هدف ما بود.
 
 
نمي‌توانم احساسم را از صحنه گل بيان كنم
 
 
ضربه سر دژاگه را اگردروازه‌بان دفع نمي‌كرد و در چارچوب قرار مي‌گرفت بي‌شك خوشحال‌ترين بازيكن ما لقب مي‌گرفت. او با اشاره به اينكه در اين بازي بازيكنان برابر آرژانتين 90 دقيقه با قلب‌شان بازي كردند، گفت: بازي بسيار خوبي برابر آرژانتين داشتيم. نمي‎توانم احساس خود را از لحظه‌اي كه ليونل مسي دروازه ايران را باز كرد، بيان كنم. تمام تيم ما عملكرد خيلي خوبي داشتند. همان‌طور كه ديديد تا ثانيه‌هاي آخر با 110 درصد توان جنگيديم. مي‌توانم به شما بگويم كه بازيكنان ما برابر آرژانتين با قلب‌شان بازي كردند اما فوتبال همين است. ما تقريباً تمام طول بازي ليونل مسي را كنترل كرديم اما مسي، مسي است و بازيكني است كه مي‌تواند با يك حمله همه چيز را تغيير دهد. به هر حال ما هنوز بازي با بوسني را فرصت داريم. چه كسي فكر مي‌كرد تيم ايران در رقابت‌هاي جام جهاني از انگلستان و اسپانيا دوام بيشتري داشته باشد. ما بايد تمام تلاش خودمان را روز چهارشنبه انجام دهيم و با بهترين نتيجه ممكن زمين را ترك كنيم.
 
 
شكايت به فيفا از داور صربستاني
 
ناداوري داور ايران و آرژانتين اگر نگوييم 3 امتياز، حداقل يك امتياز با ارزش را از تيم فوتبال ما گرفت. اگر مازيج آن خطاي پنالتي را روي دژاگه مي‌گرفت ما اين همه براي صعود به مرحله بعد دچار مشكل نمي‌شديم. اين موضوع باعث شد تا فدراسيون فوتبال كشورمان با ارسال نامه‌اي به فيفا، رسماً از داور مسابقه با آرژانتين شكايت كند. مهدي محمدنبي سرپرست تيم‌ملي با اشاره به اين موضوع در كنفرانس خبري اظهار داشت: بعد از داوري‌هاي ضعيفي كه در اين دوره جام جهاني شاهد هستيم اين حق تيم‌هاست كه نبايد از داوري ضربه بخورند. فيفا بايد براي بازي‌هاي مهم از داوران با‌تجربه‌تري استفاده كند تا حق تيمي ضايع نشود. دبيركل فدراسيون فوتبال ايران درباره اينكه حق ما در بازي با آرژانتين خورده شده، گفت: احساسي كه ما اكنون داريم اين است كه در اين ديدار داور قضاوت كاملاً يكطرفه‌اي داشت و در واقع حق ما خورده شد. داور مسابقه در اين ديدار عملكرد حرفه‌اي از خود نشان نداد و اين باعث باخت ما برابر آرژانتين شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار