کد خبر: 661780
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
قائم مقام شهردار اسلامشهر:
با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در مناطق کمتر توسعه یافته اسلامشهرمحرومیت ها رفع می شود .
محمدرضا عباسی

به گزارش جوان آنلاین از اسلامشهر ، رضا مهدوی قائم مقام شهردار  اسلامشهر  در گفتگویی با خبر نگاران  اظهارداشت : به منظور رفع محرومیت از محلات کمتر توسعه یافته و محروم شهر  اسلامشهر ، طرح ها و پروژه های عمرانی ،اجرا خواهد شد .

مهدوی افزود : براساس برنامه توسعه  و عمران شهر و با درنظر گرفتن  ردیف  بودجه ها ی مصوب و نیز انعقاد  قرارداد  با پیمانکاران عمرانی  ، از هفته گذشته شهروندان شاهد آغاز فعالیتهای عمرانی در جهت توسعه  شهر اسلامشهر هستند .

وی بیان داشت :  برمبنای  اولویت بندی های در نظر گرفته شده ،    بخشی از طرحهای عمرانی  ، از قبیل تراشه و روکش آسفالت کمربندی جنوبی اسلامشهر و بلوار الغدیر،نصب پل مکانیزه عابر پیاده و خرید و نصب تجهیزات ترافیکی ،  از هفته گذشته آغاز شده و تعدادی دیگر از طرحها نیز  در حال  انجام مناقصه و تعیین پیمانکار  هستند .

مهدوی گفت  : تلاش مجموعه مدیریت شهری براین  اصل استوارشده  که،   خدمات عمرانی  را در محلاتی که  در گذشته از آنها غافل شده و تا به حال محروم مانده اند سوق داده شوند ، تااین محلات نیز به  حد مطلوب  و متعارف برسند .

 قائم مقام شهردار اسلامشهر تاکید کرد :از شهروندان  عزیز درخواست داریم تا در ادره امور شهر  مشارکت بیشتری داشته باشند و  با بیان پیشنهادات و  نقطه نظرات سازنده  خود، مجموعه مدیریت شهری را اجرای برنامه های  مختلف عمرانی ، فرهنگی ، خدماتی و... یاری  نمایند .

مهدی ضمن  قدردانی از تلاشهای پرسنل زحمت کش شهرداری  بیان داشت :  از همه همکاران سخت کوشش و پرتلاش  در مجموعه  شهرداری انتظار داریم تا از منابع موجود و در اختیار در جهت ارائه خدمات بیشتر و مطلوبتر به  شهروندان  حداکثر استفاده و بهره وری را داشته و از هرگونه اسراف و تبذیر  خوداری نمایند .

وی  تصریح کرد : شهرداری  بعنوان یک نهاد  اجتماعی و خدماتی که  بالاترین خدمات  را از نظر کمی و کیفی در شهر به شهروندان ارائه می کند ، بیش از  80درصد وابستگی به نیروی انسانی دارد .

این مقام مسئول تاکید کرد : اگر  سرمایه ها و نیروی انسانی کارآمد در مجموعه مدیریت شهری فعال و کوشا باشند ، سطح کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان،  افزایش  بیشتری را بهمراه  خواهد داشت ، که در این راستا تلاش شده  با انجام برنامه های مختلف  روحیه و انگیزه خدمت رسانی بیشتر را در پرسنل تقویت نماییم.

این مدیر بومی  با قدر دانی از تلاشهای اصحاب رسانه و خبرنگاران در سطح شهرستان اسلامشهر  تاکید کرد : از خبرنگاران رسانه ها درخواست داریم،تا بعنوان چشمان تیزبین جامعه مسائل و مشکلات مفقوده و پنهان شده شهر را برای مجموعه مدیریت شهری به  نمایش در آورند و شهرداری را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.

وی خاطر نشان کرد : از انتقادات سازنده  خبرنگاران وهمه شهروندان  استقبال می کنیم  و با کمال  میل پذیرای نقطه نظرات و راهکارهای شهروندان و خبر نگاران در زمینه های مختلف هستیم ، چرا که اعتقاد داریم یکی از راههای  رشد فردی و سازمانی  پذیرش انتقادات سازنده  است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار