کد خبر: 693383
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
مدیر عامل شرکت گاز چهار محال و بختیاری خبرداد:
مدیر عامل شرکت گاز چهار محال و بختیاری گفت: کمیته آموزش ایمنی و بهینه سازی مصرف گاز طبیعی شرکت گاز استان چهار محال وبختیاری با عزمی راسخ در سطح مدارس استان آغاز شد.
حمیرا رحیمی

ناصر افشین در گفتگو با خبرنگار جوان آن لاین می گوید: همزمان با شروع فصل سرما ، اموزش نکات ایمنی وصرفه جویی در مصرف گاز طبیعی از سوی پرسنل شرکت گاز استان در قالب کمیته  اموزش ایمنی وصرفه جویی در سطح مدارس این استان شروع شد.

وی تصریح کرد:  شرکت گاز استان  چهار محال وبختیاری به جهت سرد سیر بودن هوای طبیعی  در استان ،همه ساله با شروع فصل سرما  اموزش در مدارس را در دستور کار خود قرار می دهد .

افشین ضمن اشاره به این نکته که ،دانش آموزان در همه مقاطع  تحصیلی می توانند این نکات را بیاموزند ؛عنوان نمود :این دانش آموزان پس از آموزش  ،به عنوان سفیران شرکت گاز استان در منازل وساختمانها رعایت این نکات را به دیگران خاطر نشان می کنند .

وی یادآور شد:  اعضای کمیته آموزش ایمنی وصرفه جویی شرکت گاز استان  شامل روسای واحد ها ومسئولین نواحی شرکت گازدر سطح  استان  می باشند. این اعضا با آموزش این نکات در قالب بروشور ووپاورپواینت به ارائه مطلب به دانش آموزان می پردازند، همچنین در همین راستا نامه نگاری با مدیر کل آموزش وپرورش استان نیز صورت گرفته تا با دستور همکاری به کلیه مدارس سطح استان با توان بیشتر به اموزش این نکات پرداخته شود . 

افشین،  همچنین گزارشی از حوادثهای ناشی از گاز طبیعی را در این جلسه مطرح کرد وگفت تا کنون 6750 جلد دفتر تحریریه ایمنی ونقاشی در سطح استان در حین آموزش بین دانش آموزان توزیع شد.

وی یادآور شد: روابط عمومی نیز با چاپ 5هزار جلد دفترتحریریه  ایمنی و 5هزار جلددفتر نقاشی ، 86هزار عدد بروشور واقلام فرهنگی با محوریت ایمنی وصرفه جویی در کنار امور h.s.e به این اموزش مساعدت می نماید  وامیداست با همکاری کلیه پرسنل شرکت ملی گاز ایران ، هیچگاه شاهد حواث تلخ در مصرف گاز طبیعی در میهن عزیزمان ایران وهمچنین در جهان نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر