کد خبر: 694384
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان :
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان می گوید: زمینه های رشد و توسعه صنعت در چهار محال و بختیاری در حال افزایش است که در این راستا مراحل طراحی بزرگترین شهرک صنعتی شهرستان شهرکرد آغاز گردیده است.
حمیرا رحیمی

رضا گنجی اظهار داشت: مراحل طراحي بزرگترين شهرك صنعتي شهرستان شهركرد با توجه به به زمينه هاي رشد و توسعه صنعت و ايجاد فرصت هاي سرمايه گذاري مناسب در استان با عنوان شهركر صنعتي شهركرد آغاز و بزودي پلاك بندي ،منطقه بندي و طراحي تأسيسات داخلي شهرك صورت خواهد پذيرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اينكه انتقال زير ساخت هاي آب ،برق ،گاز و مخابرات تا ورودي شهرك صنعتي شهركرد دو ،طبق ماده يك صد و پنجاه و هشت قانون برنامه پنجم توسعه با ارگان هاي ذي صلاح مي باشد در حال حاضر مكاتبات جهت انتقال اين زير ساخت هاي در دستور كار قرار گرفته است.

گنجي برقراري يك همكاري موثر في مابين ارگان هاي ذي ربط را خواستار شد و گفت: به همت مسئولين و دستگاه هاي مربوط در صورت انتقال زير ساخت هاي مذكور تا ورودي صنعتي شهركرد دو ، اين شركت در كوتاه ترين زمان ممكن عمليات اجرايي پروژه هاي داخلي آن را در دستور كار خود قرار خواهد داد.

وي آمادگي اين شركت را براي اختصاص زير ساخت هاي لازم براي ايجاد فضاي مطلوب براي سرمايه گذاري در بخش صنعت را از اهداف اين شركت بر شمرد و اضافه كرد: شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري بر آن است تا با اجراي پروژهاي داخلي شهركهاي صنعتي استان در كوتاه ترين زمان ممكن و البته بصورت مطلوب زمينه توسعه صنعت استان را فراهم آورد كه اين امر مستلزم همسويي برخي ديگر از دستگاه هاي اجرايي خدمات رسان استان نيز مي باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر