کد خبر: 705305
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
عصر امروز هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم شهید منصوری قرچک توانست تیم مدعی مس سونگون را شکست دهد
به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم شهید منصوری قرچک میزبان تیم مس سونگون بود.

تیم شهید منصوری قرچک به عنوان یکی از تیم های پرآوازه و پرافتخار لیگ برتر که سابقه قهرمانی لیگ و حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد در این فصل نتایج قابل قبولی را به دست نیاورده بود و تلاش داشت تا در بازی های باقیمانده این فصل با برتری مقابل حریفان به رده های بالاتر جدول رده بندی برسد.

نیاز مبرم دو تیم شهید منصوری و مس به پیروزی

در نقطه مقابل تیم مس سونگون که شاید در ابتدای فصل جاری کم تر کارشناسی این تیم را مدعی قهرمانی می دانست با بازی های درخشان و قابل قبول توانست به عنوان یکی از شگفتی سازان این فصل لقب بگیرد و تا پایان هفته بیست و دوم در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم شهید منصوری که از پیروزی خارج از خانه هفته گذشته مقابل فرش آرای مشهد روحیه دو چندان گرفته و به حضور در رده های بالاتر جدول امیدوارتر شده بود در دیدار امروز به چیزی جز پیروزی فکر نمی کرد و تلاش داشت تا مس سونگون را در سالن هفتم تیر قرچک با شکست بدرقه کند.

حضور پرشور هواداران قرچکی در سالن هفتم تیر

تیم مس سونگون نیز در این مسابقه فقط به پیروزی فکر می کرد زیرا با توجه به شکست هفته گذشته مقابل دبیری تبریز، در صورت شکست مقابل شاگردان رضا داورزنی عملا از کورس قهرمانی جا می ماند.

سالن شهدای هفتم تیر شهرستان قرچک در این مسابقه نیز مملو از هواداران و دوستداران تیم شهید منصوری بود به طوری که برخی از تماشاگران مدتی قبل از شروع مسابقه خود را به سالن رسانده و با تشویق های بی امان، خواستار پیروزی شهید منصوری مقابل حریف مدعی خود شدند.

تماشاگران قرچکی که در طول این فصل همواره در کنار تیم خود قرار داشتند از سرمربی و بازیکنان این تیم نظیر محمدرضا دهقان، احسان زحمتکش، مجید لطیفی، پیمان حفیظی، حمید نصیری، اسماعیل وطنخواه، سید علی کیایی، مهدی رضائیان، حامد عبداللهی، امیر صدیق و مازیار امیرخانلو و مسعود محمدی چیزی جز برد نمی خواستند.

بازی هدفمند و جسورانه شهید منصوری در نیمه نخست

تیم شهید منصوری قرچک از همان ابتدای بازی و با تکیه بر تشویق هواداران پرشور و متعصب قرچکی، بازی را بهتر و روان تر آغاز کرد و در طول نیمه اول توانست کنترل مسابقه را در دست گرفته و با هدایت های رضا داورزنی دو گل وارد دروازه مس سونگون کند.

در نیمه نخست ابتدا این حمید نصیری بازیکن گلزن و پرآوازه تیم منصوری و یکی از بهترین های این فصل لیگ برتر بود که دورازه مس سونگون را باز کرد و در ادامه نیز پیمان حفیظی توانست دو گل دیگر را به مدعی عنوان قهرمانی تحمیل کند و بازی با نتیجه سه بر صفردر نیمه اول به پایان رسید.

منصوری قرچک مس را ذوب کرد

در نیمه دوم نیز اگرچه مس سونگون تلاش داشت گل های خورده نیمه اول را جبران کند اما این شاگردان رضا داورزنی بودند که نبض بازی را به دست گرفته و بار دیگر قدرت خود را بر حریف دیکته کردند و توانستند با یک گل به خودی یاران مس و گل اسماعیل وطن خواه پنج بر صفر از حریف پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و تیم شهید منصوری قرچک که با بازی خوب و هدفمند خود تیم مدعی مس سونگون را بی انگیزه کرده بود بار دیگر توانست توسط علی کیایی دروازه حریف را باز کند و در نهایت این مسابقه با نتیجه قاطع شش بر صفر به سود منصوری به پایان رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار