کد خبر: 760491
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد :
جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر از ثبت نام 14نفر در حوزه‌های ۴ گانه انتخابات مجلس در نخستین روز نام نویسی خبر داد .

سید اسماعیل موسوی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای 4 حوزه انتخابیه است اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان  نمایندگی مجلس شورای اسلامی  هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس در استان بوشهر تشکیل شده است گفت: در استان بوشهر 10 هیئت اجرایی در مرکز شهرستان‌ها و 15 هیئت اجرایی در مرکز بخش استان بوشهر تشکیل شده که فعالیت این هیئت‌ها تا پایان انتخابات 7 اسفند ماه ادامه دارد.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ثبت نام 14 نفر در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهرافزود: در نخستین روز نام نویسی از داوطلبان حوزه‌های 4 گانه انتخابیه استان بوشهر نام 14 نفر به ثبت رسید.

موسوی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام در حوزه انتخابیه بوشهر بوده است بیان کرد: در نخستین روز از ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 5 نفر و در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم 4 نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام شدگان در دو حوزه انتخابیه دیگر استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه انتخابیه دشتستان 3 نفر و در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان 2 نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر تمام ثبت نام شدگان داوطلبی نمایندگی مجلس در استان بوشهر را مرد دانست و گفت: تاکنون از بانوان هیچ نفری برای ثبت نام به هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه در سطح استان مراجعه نکرده‌اند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر