کد خبر: 774191
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد :
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از مشارکت 68 درصد واجدین شرایط رای در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر خبر داد .

فتح الله حقیقی در نشستی خبری اظهار داشت: کل آرا ماخوذه در استان بوشهر در دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، 470 هزار و 794 رأی بوده که نشان از مشارکت 68 درصدی واجدان شرایط رای در استان بوشهر است.

وی افزود : کل آرای صحیح 443 هزار و 70 رای بوده که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با 374 هزار و 304 رأی حائز بیشترین آرا شد.

حقیقی با بیان اینکه در استان بوشهر  691  هزار و  406  نفر واجد شرائط رای  در انتخابات بودند تصریح کرد: در  7  اسفند  470  هزار و  794  نفر در انتخابات شرکت کردند که نسبت به جمعیت واجد شرائط رای، نشان می‌دهد  68 درصد واجدان شرائط رای در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم  141  هزار و61 نفر شرکت کردند گفت: در این حوزه انتخابیه عبدالحمید خدری با کسب  41  هزار و  922 رای حائز اکثریت آرا شد.
  وی بیان کرد: محمدباقر سعادت نیز با کسب ۳۶ هزار و ۹۱۶ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

حقیقی از انتخاب سکینه الماسی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه از مجموع  110  هزار و  678  رای ماخوذه سکینه الماسی با کسب  41  هزار و  804 رای حائز اکثریت آرا شد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان سیدکمال‌الدین شهریاری حائز اکثریت آرا شد گفت: در این حوزه انتخابیه از  85  هزار و  16  رای اخذ شده سیدکمال‌الدین شهریاری با کسب  54  هزار و  308 رای حائز اکثریت آرا شد.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران انتخابات در استان بوشهر بیان کرد: در این استان  14 هزار نفر در برگزاری انتخابات شرکت داشتند که ضمن قدردانی از تعامل امام جمعه و تلاش شبانه‌روزی استاندار بوشهر از خدمات ارزشمند مجریان انتخابات در این استان قدردانی می‌شود.
وی اظهار داشت: حضور حماسی مردم افکار پلید و پوچ دشمن را نقش بر آب کرد و نشان داد جمهوری اسلامی امن‌ترین بستر برای توسعه و سرمایه‌گذاری است.

حقیقی گفت: اکنون انتخابات تمام‌شده و رقابت باید به رفاقت تبدیل شود و همه باید به انتخاب مردم احترام بگذارند و به منتخبان مردم برای پیگیری مطالبات قانونی مردم کمک کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر