کد خبر: 933089
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
مرد بدبینی که در یکی از شهرستان‌ها روی همسرش اسید پاشیده بود، پس از دستگیری در تهران ماجرا را شرح داد.
مرد بدبینی که در یکی از شهرستان‌ها روی همسرش اسید پاشیده بود، پس از دستگیری در تهران ماجرا را شرح داد.
به گزارش خبرنگار ما، اول مهر امسال بود که مأموران پلیس یکی از شهر‌های غربی کشور از حادثه اسیدپاشی روی زن جوانی در خانه‌اش باخبر و راهی محل شدند. نخستین بررسی‌ها حکایت از این داشت، عامل اسیدپاشی مرد ۴۵ ساله‌ای به نام علیرضاست که به خاطر اختلاف خانوادگی روی همسرش اسید پاشیده و از محل گریخته است. مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند متهم پس از فرار به تهران گریخته است. بنابراین با گرفتن نیابت قضایی برای دستگیری متهم راهی تهران شدند. بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد اسیدپاش از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد تا اینکه در نهایت مأموران پلیس با شناسایی مخفیگاه متهم فراری وی را روز چهارشنبه نهم آبان‌ماه در پارک اوستا حوالی خیابان آزادی دستگیر کردند.
متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد.
وی در توضیح ماجرا گفت: وضع مالی خوبی داشتم و در زندگی‌ام مشکلی نداشتم تا اینکه حدود پنج سال پیش ورشکست و با مشکل مالی زیادی روبه‌رو شدم. پس از آن زندگی‌ام تلخ شد و خوشی‌ها به پایان رسید، به طوری که چند بار برای ادامه زندگی‌ام از خانواده همسرم کمک گرفتم. چند سالی گذشت و من دل به کار ندادم و اکثر روز‌ها در خانه بودم که همین موضوع باعث اختلاف من و همسرم شد. هر روز که می‌گذشت اختلاف ما بیشتر می‌شد به طوری که همیشه با هم مشاجره و درگیری داشتیم. چندی قبل همسرم تهدید کرد قصد دارد از من جدا شود، اما من همسر و پسر شش ساله‌ام را خیلی دوست داشتم و از اینکه آن‌ها مرا تنها بگذارند، خیلی می‌ترسیدم. وقتی او این موضوع را چندباری تکرار کرد به او بدبین شدم و احتمال دادم قصد دارد با مرد دیگری ازدواج کند. به همین دلیل از او کینه به دل گرفتم و تصمیم گرفتم از او انتقام سختی بگیرم. روز حادثه مقداری اسید تهیه کردم و زمانی که او در داخل حیاط ایستاده بود صدایش کردم و ناگهان رویش اسید پاشیدم که مقداری هم روی دستم خودم ریخت و بعد به سرعت از خانه‌ام گریختم و به تهران آمدم. وی در پایان گفت: من درباره همسرم اشتباه فکر می‌کردم و الان متوجه شدم که او می‌خواسته من دوباره به زندگی‌ام برگردم و به دروغ مرا تهدید به جدایی می‌کرده است، اما پشیمانی فایده‌ای ندارد و دیگر روی دیدن همسرم را ندارم.
سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی تهران بزرگ گفت: متهم پس از انجام تحقیقات اولیه برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محل ارتکاب جرم قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار