کد خبر: 938950
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دیگر این طور نیست که ما پشت خاکریز بایستیم و منتظر باشیم که چه زمانی دشمن به ما حمله می‌کندف گفت: دشمن نیتی داشته باشد به اعماق مواضع او حمله می‌کنیم.

جوان آ‌نلاین: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ اظهارداشت: ما در این رزمایش از یگان‌های واکنش سریع، تکاور، مکانیزه، واحدهای توپخانه، تخریب و مهندسی، جنگال و سیستم های جدید کنترل فرماندهی استفاده کردیم.

وی ادامه داد: همه موارد مذکور را در صحنه های واقعی رزم آزمایش کردیم و مورد قضاوت همه داوران و ناظران قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: این رزمایش به همان صورتی که برنامه ریزی شده بود، تحقق یافت و به اهداف از پیش تعیین شده نیز دست یافتیم.

پاکپور با اشاره به اتمام رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۲ گفت: این رزمایش بدون هیچگونه مشکل و حادثه ای پایان یافت.

وی بیان کرد: راهبرد جمهوری اسلامی در اصل، راهبرد دفاعی است و از کشورمان دفاع می‌کنیم اما دکترین‌های سطوح عملیاتی و تاکتیکی ما هجومی است. همه تاکتیک‌هایی که در این رزمایش اجرا کردیم، آفندی و هجومی بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دیگر این طور نیست که ما پشت خاکریز بایستیم و منتظر باشیم که چه زمانی دشمن به ما حمله می‌کند، بلکه زمانی که به هدف و نیت دشمنان و تحرکات آنان پی‌ببریم، پیش از آنکه بخواهند اقدامی علیه کشورمان انجام دهند، با حملات هجومی به اعماق مواضع دشمن حمله می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما از این رزمایش نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در آینده هم باید برخی از دکترین‌های تاکتیکی‌مان را مورد بازنگری قرار دهیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار