کد خبر: 943914
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در جلسه هیات عالی سرمایه گذاری بیان داشت که مسیر شکوفایی این کلانشهر از مسیر توسعه سرمایه گذاری عبور می کند.

جلسه هیات عالی سرمایه‌گذاری با حضور عباس زارع رئیس شورای ‌اسلامی شهرکرج، شهردار، قائم مقام، معاونان و مدیران شهرداری کرج و به میزبانی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری برگزار شد.

در این جلسه آرش‌ارشد ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در محل این سازمان، گزارشی از عملکرد دو ماهه اخیر ارائه داد.

 در این گزارش در مورد پروژه‌های در دست اقدام سازمان سرمایه‌گذاری از جمله: راه‌اندازی بازار ابزار و یراق، سالن‌شهر (راه‌اندازی دفاتر خدمات‌دهی اداری و مقر ستاد مدیریت بحران)، مشارکت بخش خصوصی در پروژه میدان شهداء، احداث پروژه تجاری- اداری- خدماتی و فرهنگی در میدان‌جمهوری جهانشهر و چندین پروژه دیگر مطالبی توسط ریاست سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرج ارائه شد.

دراین جلسه عباس زارع ،رئیس شورای ‌اسلامی شهر کرج نیز با اشاره به همکاری تنگاتنگی که شورای شهر خصوصاً کمیسیون سرمایه‌گذاری با سازمان داشته است، ابراز امیدواری کرد که این همکاری در آینده به ثمرات بیشتری برای جذب سرمایه منجر شود و در خصوص همراهی شورای اسلامی به منظور هموارتر کردن مسیر سرمایه گذاری قول مساعد دادند.

در ادامه این جلسه اصغرکمالی‌زاده، شهردار کرج، ضمن تقدیر از اقدامات کنونی سازمان سرمایه‌گذاری در جذب سرمایه‌های لازم برای اجرای پروژه‌های مختلف اعلام کرد که مجموعه شهرداری کرج تمامی امکانات خود را برای تسریع در اجرای پروژه‌های اعلام شده در اختیار سازمان می‌گذارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار