کد خبر: 953592
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
دبیرکل جامعه اسلامی کارگران:
دبیرکل جامعه اسلامی کارگران با بیان اینکه باید رابطه برد- برد در روابط کارگر و کارفرما حاکم باشد تا چرخ‌های تولید به حرکت مستمر و موثر درآید، گفت: «حداقل حقوق کارگران در وضع اقتصادی کنونی باید ماهیانه ۴ میلیون باشد.»
جوان آنلاین: درمراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران خدوم، مؤمن و صبور ایران اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران، بر لزوم رسیدگی به وضع معیشتی کارگران تاکید کرده و افزود: حداقل حقوق کارگران در وضع اقتصادی کنونی کشور باید ماهیانه ۴ میلیون تومان باشد تا این کارگران زحمتکش کشور از حداقل معیشت و امکانات اولیه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۹۸ به رونق تولید از سوی رهبرمعظم انقلاب آن را دست یافتنی خواند و تأکید کرد: با تلاش و کوشش مستمر شما کارگران عزیز رونق تولید محقق خواهد شد.

کرمی در ادامه افزود: کارگران، بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد و شکوفایی هستند و بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی چند برابر خواهد یافت.

دبیرکل جامعه اسلامی کارگران با اشاره به لزوم تعامل بهینه بین ارکان مختلف تولید تاکید کرد: باید رابطه برد- برد در روابط کارگر و کارفرما حاکم باشد تا چرخ‌های تولید به حرکت مستمر و موثر درآید.

کرمی وزارت اقتصاد را مسئول اصلی رسیدگی به وضع معیشتی کارگران خواند و خاطر نشان کرد: عمده مشکل در وزارت اقتصاد قابل حل است و این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور باید به وظایف خود در خصوص رفع مشکلات قشر عزیز و زحمتکش کارگر عمل نماید.

دبیرکل جامعه اسلامی کارگران گفت: تمام مشکلات کشور بخاطر تحریم‌های صورت گرفته نیست و مسئولین نیز باید با اتخاذ تصمیمات درست و عمل به وظایف خود زمینه حل مشکلات اقتصادی را فراهم کنند.

وی همچنین رسیدگی به وضع اشتغال در کشور را ضروری دانست و تشویق کارآفرینان توسط دولت و احقاق حقوق قانونی کارگران را خواستار شد.

کرمی تاکید کرد: در حال حاضر ۵۳ میلیون از جمعیت کشور جزو خانواده کارگرانند پس همه باید پاسخگو وضعیت معیشتی آحاد جامعه بخصوص کارگران زحمتکش باشند و برای رفع آن تلاش مضاعف و موثر صورت گیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارگران با اشاره به لزوم کاهش وابستگی کشور و حمایت از تولید داخلی گفت: توان تولید ۵۰ درصد از محصولات وارداتی کشور وجود دارد درنتیجه باید از میزان واردات کشور کاسته و واردات بطور هدفمند صورت پذیرد.

در مراسمی که جمع زیادی از تولید کنندگان، کارآفرینان و کارگران حضور داشتند از طرح جامعه اسلامی کارگران درزمینه خرید اعتباری، فروش اقساطی جهیزیه و... درراستای حمایت از کارگران با عنوان رز کارت جامعه رونمایی شد.

در این مراسم همچنین از تنی چند از کارکنان نمونه، خانواده‌های شهدا و کارآفرینان برتر کشور قدردانی شد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
من خودم کارگرم مگر پولداران بی درد اجازه میدن حقوق کارگر 4میلیون بشه اگر بشه از کجا بیاره حداقل ماشین 2میلیاردی سوار بشن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار