کد خبر: 974912
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
ساخت یا خرید روزانه ۳ واحد مسکن برای مددجویان
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۰۷ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۰۷ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

غلامعلی ملامهدی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۱۲۳ واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا احداث شده است.

وی همچنین به احداث مساکن مددجویی در روستا‌ها اشاره کرده و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۰۷ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

ملامهدی خاطرنشان کرد: بطور متوسط روزانه ۳ واحد مسکن در ۶ ماهه سالجاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۶۹۲ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده است که بطور متوسط روزانه ۴ واحد را شامل می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره کرده و گفت: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک‌های خیران در نظر داریم تا پایان سالجاری ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان خرید یا احداث نماییم.

وی بر ضرورت کمک‌های مردمی برای تامین مسکن نیازمندان اشاره کرده و بیان داشت: مردم نیک اندیش استان می‌توانند وجوهات نقدی خود را با شماره‌گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه به صورت سریع و ایمن پرداخت کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر