کد خبر: 978009
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
استاندار:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مردم این استان در جریانات اخیر نشان دادند به هیچ عنوان از جوسازی‌های کذب رسانه‌های بیگانه تاثیر نمی‌پذیرند.

محمدرضا پورمحمدی  در نشست مدیران اجرایی استان با امام جمعه تبریز ضمن تاکید بر نقش مهم آذربایجان و تبریز در طول تاریخ و انقلاب اسلامی، گفت: این استان در جریانات اخیر نیز نشان داد به هیچ عنوان تحت تاثیر جوسازی ها و رسانه های بیگانه نیست و مردم آن همواره در راستای تقویت نظام اسلامی حرکت می کنند.

وی اظهار داشت: مردم آذربایجان در زمینه های ارزشی و حفظ اصول انقلاب اسلامی با کسی تعارف ندارد و هرگز در مسیر دشمنان حرکت نمی کند.

پورمحمدی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب سناریوهای آشوب را برای کل کشور تهیه دیده اند، یادآوری کرد: متاسفانه در داخل نیز تعداد قلیلی با اهداف خاص و به بهانه گرانی بنزین در تعدادی از شهرها آشوب به پا کردند که این اقدامات به ضرر مردم و کشور است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در تبریز تنها در ۲ نقطه شهر تعدادی قلیل اقدام به برهم زدن نظم عمومی کردند، اظهار داشت: باید توجه داشت که اقتدار جمهوری اسلامی با این آشوب های ۵۰۰ نفره از بین نمی رود و این اقدامات تنها مردم را به زحمت می اندازد.

وی اضافه کرد: تجمع های تبریز با درایت و اقتدار بازدارنده نیروهای انتظامی و امنیتی تسری نیافت.

پورمحمدی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و ولایت مداری مردم هیچ خدشه ای به ارکان نظام وارد نمی شود، اضافه کرد: هدف اصلی و مهم ما در شورای تامین استان این است که اجازه ندهیم تجمعات اشاعه یابد که در این خصوص با همکاری و از جان گذشتگی نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج اقدامات موثر و بسیار خوبی در سطح استان انجام شده است.

وی گفت: بدون تردید مردم صف خود را از اشرار و مخلان امنیت و آسایش عمومی جدا کرده و به هیچ عنوان در مسیر دشمنان قدم برنمی دارند.

استاندار آذربایجان شرقی ذوق زدگی رسانه های بیگانه در تجمعات پراکنده روز های گذشته تبریز را نشان دهنده اهمیت این منطقه دانست و افزود: اما مردم آذربایجان شرقی با درایت دینی، عقلانیت و بصیرت خود همچون سال های گذشته صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر