کد خبر: 981987
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
سخنگوی دولت درباره طرح استیضاح وزرای کشور و نفت گفت: به تعبیر امام‌خمینی (ره) معتقدیم مجلس در رأس امور است و سوال و استیضاح را حق قانونی نمایندگان و از ابزار‌های نظارتی مهم می‌دانیم، اما باید مصالح و منافع ملی را مورد توجه قرار دهیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران درباره استیضاح برخی وزرای دولت (وزیر کشور و وزیر نفت) اظهار داشت:به تعبیر امام‌خمینی (ره) معتقدیم مجلس در رأس امور است و سوال و استیضاح را حق قانونی نمایندگان و از ابزار‌های نظارتی مهم می‌دانیم، اما باید مصالح و منافع ملی را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: آقای رحمانی فضلی در اتفاقات مبهم و پیچیده چند وقت اخیر در میدان حضور داشته است. نمایندگان با درک شرایط موجود تصمیم درست‌تری خواهند گرفت. از سوی دیگر ما انتخابات را پیش رو داریم، برگزاری باشکوه‌تر و با مشارکت بالا همراه با امنیت آنقدر مهم است که طرح استیضاح وزیر کشور مشکلاتی را در این رویداد مهم به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی دولت همچنین درخصوص استیضاح وزیر نفت گفت: آقای زنگنه از کارآمدترین وزیر نفت است؛ آقای زنگنه در خط مقدم جنگ اقتصادی با آمریکاست و به صلاح نمی‌دانیم در این جنگ یکی از اصلی‌ترین سرباز‌ان خود را تغییر دهیم.

ربیعی تصریح کرد: بحث استعفای آقای روحانی در دولت مطرح نیست و در دولت هم این ایده مطرح نیست. من آقای جهانگیری را هم می‌شناسم و طرفدار چنین طرحی نیستند.

سخنگوی دولت درباره سفر آتی روحانی به ژاپن گفت: سفر روحانی به ژاپن ربطی به موضوعاتی از جمله مذاکره ندارد، اما دوستان ژاپنی گاهی اوقات پیشنهاد‌هایی در این زمینه دارند که ما آن‌ها را بررسی کنیم، اما هیچ برنامه از پیش تعیین‌شده در این زمینه نداریم.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
1
استعفا یعنی جی ؟ دولت باید در دادگاه جوابگو باشند.
یزدی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
باید مواظب بود داستان خبر یهویی افزایش بنزین ؛در اعلام خبر یهویی استعفای روحانی «تکرارررررر» نشود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
متاسفم برای کسانی که خیانت کردند به رای مردم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار