کد خبر: 982117
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
در آذربایجان شرقی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از ۴ میلیون نفر جمعیت برخوردار بوده و یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور محسوب می‌شود گفت: ۵۸۹ تشکل کارگری و کارفرما ئی در استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند.
میراحد حسینی در نشست مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران و کارشناسان حوزه روابط کار و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار داشت: آذربایجان شرقی با ۳۶ شهرک صنعتی ۱۷ ناحیه صنعتی و ۱ شهرک سرمایه گذاری خارجی بیشترین حجم سرمایه گذاری و نیز منابع انسانی مول د جامعه را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: به منظور اجرای قوانین و مقررات قانون کار و در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در حفظ و صیانت از نیروی کار همکاران در بخش‌های مختلف با تمام توان در جهت رسیدگی و حل و فصل مشکلات و موانع موجود تلاش می‌کنند.

حسینی توفیقات حاصله را مرهون همراهی و همسویی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و همراهی این عزیزان با مجموعه تعاون، کار ور فاه اجتماعی و تلاش بی‌و قفه همکاران در حوزه روابط کار، بازرسی کار، بیمه بیکاری و تشکلات کارگری و کارفرمایی و هیات‌های تشخیص و حل اختلاف عنوان کرد و افزود: که کمترین میزان تنش‌های کارگری را در استان شاهد هستیم.

وی از همراهی دستگاه‌های اجرایی استان من جمله استانداری، دادگستری استان، سازمان صمت و شرکای اجتماعی قدردانی و تصریح کرد: به همت و تلاش و همراهی این عزیزان شاهد کمترین میزان تنش‌های کارگری در استان هستیم و این نشان از تعامل بالای صاحبان صنایع و مسئولان در استان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر