کد خبر: 998181
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: احقاق حق و توجه به موضوع عدالت در جامعه وجه اشتراک قضات و وکلای دادگستری است.

موسی خلیل اللهی  در مراسم اعطای احکام هیات مدیره جدید مرکز وکلای قوه قضاییه استان، افزود: در کنار وجوه اشتراک یاد شده، تامین امنیت در ارکان مختلف جامعه نیز از جمله رسالت ها و کارکردهای مهم وکلا و قضات دادگستری است که باید برای تحقق این اهداف و آرمان ها تلاش های وافری صورت بگیرد.

وی عمده ترین هدف از تأسیس و راه اندازی مرکز وکلای قوه قضاییه را دسترسی آسان مردم با هزینه پایین تر به مشاوره حقوقی و وکالت عنوان و اضافه کرد: باید توجه  داشت که حضور وکیل در تمام محاکم جزو آرزوهای محوری مسئولین قضایی کشور و استان است.

خلیل اللهی یادآوری کرد: بدون تردید حضور وکیل در دعاوی مختلف موجب آرامش و اطمینان خاطر قاضی و طرفین دعوی و پرونده های قضایی است.

وی اظهار داشت: وکلای دادگستری در عین دفاع از حقوق موکلان خود، باید خود را در کنار دادگستری و قضات ببینند و در حفظ شأن قضا و قضاوت تلاش کنند، چون فلسفه وجودی همه ما در سیستم قضائی کشور خدمت به آحاد مردم است.

خلیل اللهی بر ادامه تعامل و همکاری دادگستری آذربایجان شرقی و مرکز وکلای قوه قضاییه تاکید کرد و از آمادگی دادگستری استان برای برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های هم اندیشی قضات و مشاوران و وکلا خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر