کد خبر: 1072973
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
امام جمعه الیگودرز:
حجت الاسلام سرلک، بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی و الگو گرفتن از آن تأکید کرد و گفت: این مهم نیاز جامعه امروز برای تحکیم بنیان خانواده ها و جلوگیری از رواج آسیب ها است.

حجت الاسلام «مهدی سرلک»، در گفت و گو با خبرنگار جوان از لرستان، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت ایام فاطمیه اظهارداشت: ترویج و تبلیغ سبک زندگی فاطمی نیاز جامعه امروز است.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: ترویج سبک زندگی فاطمی و نهادینه سازی ارزش ها جامعه را به سوی فلاح و سعادت مادی و معنوی پیش می برد.

وی عنوان کرد:صدیقه طاهره(س) به عنوان انسان کامل مظهر همه خوبی ها و زیبایی های عالم است و می تواند الگوی تمام عیار برای همه انسان های آزاده باشد.

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: ایمان و تقوای آن حضرت، صبر و استقامت ایشان، خانه داری، همسرداری، فرزند پروری و در عین حال حضور در عرصه های اجتماعی و سیاسی بخصوص دفاع جانانه آن حضرت از امام زمان خویش و پیروی از امامت و ولایت ایشان بی نظیر است.

وی بیان داشت: زنان ایرانی باید شجاعت، دینداری، وفاداری را از حضرت فاطمه(س) درس بگیرند و با پیروی از سبک زندگی فاطمی در تحکیم بنیان خانواده ها و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار