کد خبر: 1079787
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
معاون امور استان‌ها و خادمیاری آستان قدس رضوی اعلام کرد: حدود ۱۴۰هزار خادمیار رضوی برای ترویج فرهنگ امام رضایی در کشور فعالیت می کنند.

مهدی رضوی کیا در دیدار با امام جمعه تبریز گفت: ارتقاء ظرفیت های جدید و جذب خادمیاران و تقویت شبکه به توسعه این فرهنگ متعالی کمک می کند.

وی به تشریح اولویت های خادمیاران رضوی پرداخت و ابراز امیدواری کرد با ترویج فرهنگ وقف در جامعه زمینه رفع محرومیت ها فراهم شود. 

وی ادامه داد: یکی از ارکان حیات آستان قدس رضوی، موضوع وقف و نذر می باشد که برنامه های متنوع و جدی برای توسعه آن در همه جای کشور تدارک دیده شده است. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز گفت: همه مردم ایران عشق ویژه ای به امام رضا (ع) دارند و این عشق و اراده آنان در طول تاریخ اثبات شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، افزود: ایجاد دفاتر خادمیاری رضوی در نقاط مختلف کشور نام علی ابن موسی الرضا را در تمام شهرها بلندآوازه کرده است. 

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی با عشق و علاقه مثال زدنی برای خدمت به زایران حرم رضوی در همه حوزه های فرهنگی و مواسات خوش درخشیدند. 

وی گفت: در ۲ سال گذشته رزمایش مواسات و دستگیری از محرومان و ترویج فرهنگ ناب اسلامی و سیره و سنت های حضرت امام رضا (ع) از عمده فعالیت های خادمیاران در آذربایجان شرقی برای هموطنان به نقطه امید تبدیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر