کد خبر: 1097244
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شورای نگهبان نبض نظام و حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلیمن احمدرضا شاهرخی،  امروز (26 تیر) در سالروز تاسیس شورای نگهبان و دیدار با ناظران دفتر نظارت استان لرستان، با گرامیداشت عید غدیر، اظهار داشت: غدیر مربوط به همه دوران و زمان ها بوده و پیام غدیر جهانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حکومت جامعه اسلامی از آن کسی است که شایسته باشد و قصور سهوی و عمدی نداشته باشد و آن فرد شایسه جز امام معصوم (ع) نیست.

وی خاطرنشان کرد: در عصر حاضر حاکمیت از آن امام عصر(عج) است و در زمان غیبت از آن کسانی است که بیشترین تشابه و نسبت را دارند، ولو این نسبت، نسبت ذره ای نور با خورشید و یا شمعی با خورشید فروزان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی باید شاکر خداوند متعال باشیم که در نظام و عصری به سر می بریم که چنین حاکمیتی بر کشور ما حاکم است و انشاء الله با طلوع خورشید غدیر آرمان ها و ارزش های اسلامی و دینی بر جهان حاکم شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان انقلاب اسلامی هم حافظ اسلامیت و هم جمهوریت نظام است و رسمیت هر انتخابات در نظام مقدس اسلامی وابسته به تایید شورای نگهبان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به جایگاه والای شورای نگهبان اشاره و عنوان کرد: کسانی که در دفاترنظارت و بازرسی انتخابات فعالیت می کنند باید بدانند که چه ماموریت سنگین، تاثیرگذار وارزشمندی دارند و برای برای  صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام و پا برجایی غدیر باید تلاش کرد.

وی به عضویت 12 هزار ناظر در دفتر نظارت وبازرسی انتخابات استان لرستان اشاره و اظهار کرد: این افراد برای حفاظت از جمهوریت و اسلامیت  تلاش می کنند و در روزهای سخت پای آرمان ها و ارزش های اسلامی و دینی ایستاده اند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار