کد خبر: 1171613
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
رئیس دفتر شورای نگهبان در لرستان:
سپهوند با اشاره به رسالت شورای نگهبان در زمینه نظارت بر انتخابات گفت: شورای نگهبان سلامت انتخابات را تضمین می کند و انتخابات را بیمه خواهد کرد.

به گزارش جوان از لرستان، تیمور سپهوند، ظهر امروز،  در دیدار با امام جمعه موقت خرم آباد به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: از زمان تاسیس شورای نگهبان بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ مصوبه از مجلس توسط اعضای شورای نگهبان تایید و تصویب شده است که حتی یک کلمه مخالف آرمان‌ها و قوانین انقلاب و نظام نبوده است.

رئیس دفتر شورای نگهبان در لرستان با اشاره به وظایف شورای نگهبان افزود: پاسداری از احکام اسلامی در مصوبات مجلس، پاسداری از قانون اساسی و نظارت بر انتخابات از جمله وظایف این نهاد است.

وی ادامه داد: نظارت شورای نگهبان بر انتخابات سلامت انتخابات را تضمین و بیمه کرده و موجب شده شاکله نظام اسلامی سالم بماند و جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

سپهوند با اشاره به هجمه های دشمن علیه شورای نگهبان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان با وجود هجمه‌های مختلف داخلی و خارجی، همواره تاکید بر قوانین اسلامی داشته است.

وی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت اعضای هیئت‌های اجرایی دقت کافی صورت می گیرد، گفت: با مشارکت حداکثری مردم انتخاباتی باشکوه برگزار می شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار