کد خبر: 1136932
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در منطقه الموت غربی با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین، فرماندار شهرستان قزوین، بخشدار رازمیان و دیگر مسئولان این منطقه، مراسم آغاز به کار عملیات گازرسانی به 13 روستا و بهره برداری از گازرسانی به روستای پرچکوه انجام شد.
زارع

علی حجتی پور مدیرعامل این شرکت توزیع عادلانه خدمات را اساس توسعه پایدار و پیشرفت متوازن دانست افزود : تاکنون بیش از 91 درصد خانوارهای روستایی استان قزوین از نعمت گاز بهره مند هستند که این نشان می دهد شرکت گاز استان قزوین به دنبال توزیع عادلانه خدمات در روستاها بوده است.

وی در ادامه افزود : عملیات اجرایی 13 روستای کتکان، هریف، هریان، فانفین، کلین، کارندچال، کمال آباد، مارکین، قسطین رود، تنوره، سیمیار، باغستان و درگ با اعتباری بالغ بر 435 میلیارد ریال آغاز شده که پس از اتمام عملیات گازرسانی بالغ بر 1000 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین هزینه اجرایی عملیات گازرسانی به روستای پرچکوه را بیش از 46 میلیارد ریال برشمرد و اظهار داشت : بیش از 100 خانوار در این روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند که مطمناً وجود نعمت گاز در این روستا باعث مهاجرت معکوس و توسعه روستا خواهد شد.

در ادامه این مراسم عباس کاظمی فرماندار قزوین نیز ضمن تشکر از مدیر عامل و مجموعه شرکت گاز گفت: توسعه گازرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار از اهداف اصلی دولت سیزدهم بوده که با این شتاب گازرسانی در استان قزوین در مناطق روستایی امید است شاهد مهاجرت معکوس، رشد اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه باشیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار