کد خبر: 1140507
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
در جریان سفر دو روزه و بازدید دکتر مهدی خان احمدی، ناظر عالی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و دکتر لیدا جلالی، نماینده مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از پروژه های موسوم به جهاد آبرسانی استان قزوین، از پیشرفت فیزیکی 37 درصدی این طرح ها ابراز رضایت شد.
زارع

در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: پروژه های مذکور از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و در سطح استان به طور متوسط پیشرفت 37 درصدی داشته که بالاتر از میانگین کشوری نیز می باشد.

داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: پروژه های جهاد آبرسانی استان قزوین شامل عملیات تامین آب آشامیدنی 96 روستای استان قزوین در قالب احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی می باشد.

وی ضمن تقدیر از نقش سپاه و بسیج در تامین آب مورد نیاز مردم، تصریح کرد: این پروژه ها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران و به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) در مناطق روستایی و در مدت زمان 30 ماه انجام خواهد شد.

بیرنوندی اضافه کرد: برای اجرای پروژه های جهاد آبرسانی استان اعتباری بالغ بر 2397 میلیارد ریال در سطح استان قزوین هزینه خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در قالب این پروژه ها، پنج مجتمع آبرسانی شامل الموت، ضیاآباد ۱ و ۲، ماهین، قاقازان، فارسجین، برای روستاهای هدف ساخته خواهد شد و با اجرای این پروژه‌ها ۳۲ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار