کد خبر: 1192107
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
«آنتونتیو کونته» در یک مصاحبه تلویزیونی در خصوص پشیمانی از ترک یوونتوس و پیشنهاد از عربستان صحبت کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «آنتونیو کونته» سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام که اخیراًً از این تیم جدا شده است و هنوز در تیمی حضور ندارد فاش کرد پیشنهاد وسوسه انگیزی از عربستان داشته است.

«کونته» مصاحبه‌ای با یک برنامه تلویزیونی به نام «بلو دلا رأی» انجام داده که قرار است سه شنبه ۲۵ مهر پخش شود. روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سرا» بخش‌هایی از این گفتگو را منتشر کرده است.

سرمربی سابق یوونتوس که با این تیم ۴ مقام قهرمانی کسب کرده در این گفتگو گفت از ترک یوونتوس پشیمان است. او گفت من مشکلات بزرگ را در چیز‌های کوچکی می‌دیدم و تصمیم گرفتم آنجا را ترک کنم.

او فاش کرد که اخیراً با ناپولی مذاکراتی داشته، اما پیشنهاد این تیم را رد کرده است. کونته همچنین اعتراف کرد مایل است روزی در اینتر و یا رم مربیگری کند.

کونته همچنین در مورد انتصاب روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان سعودی نیز گفت: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم، عربستان پیشنهاداتی به مانچینی و سایر مربیان از جمله خود من داده بود، اما من آن را رد کردم.

او همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص مشاجرات زیادش با «خوزه مورینیو» گفت یک بار به آقای خاص گفته است: «تو را در دفترم می‌بینم» و وقتی مجری خواست جزئیات بیشتری در این خصوص بگوید گفت: آخر می‌دانید که من از خیابان آمده ام. هرگز این را فراموش نکنید".

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار