کد خبر: 1210262
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
شکست اسرائیل که دیگر «هرگز به قبل از طوفان‌الاقصی بازنمی‌گردد» هر روز رنگ دیگری می‌گیرد، این‌بار رنگ فوتبال! مردم بیدار شده‌اند، این شکست واقعی رژیم صهیونیستی است

جوان آنلاین: شکست اسرائیل که دیگر «هرگز به قبل از طوفان‌الاقصی بازنمی‌گردد» هر روز رنگ دیگری می‌گیرد، این‌بار رنگ فوتبال! مردم بیدار شده‌اند، این شکست واقعی رژیم صهیونیستی است. نسل جدید در اروپا و امریکا دیگر با هولوکاست حال نمی‌کنند. مردم آسیا و آفریقا دیگر از اینکه با صدای بلند بگویند ضداسرائیلی هستند، بیمی ندارند. دیگر کشور‌های عربی به این بهانه که فوتبال جای سیاست نیست، جلوی ابراز احساسات ضدصهیونیستی طرفداران فوتبال را نمی‌گیرند. همه فهمیده‌اند که فوتبال اتفاقاً جای سیاست‌ورزی مردم است، نه دغل‌بازی حاکمان.
آسیایی‌ها در قطر جمع‌اند تا قهرمان فوتبالشان را به جهان معرفی کنند. اما حواسشان هست که کمی آن‌طر‌ف‌تر از قطر مردمان دیار غزه این روز‌ها زیر بمباران وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی فرصتی و دل‌و‌دماغی برای تماشای بازی تیم‌ملی ندارند. «دنیای عزیز! انسانیتت کو؟» عرب، ازبک، چین، ژاپن و ایران تمام آسیا یکصدا شده و جهان و انسانیت را صدا می‌زند. این جام ملت‌ها جام فلسطین و مقاومت است، جام جهان‌نمای جنایات غرب و مظلومیت یک ملت اسیر در زندان امریکایی و اروپایی صهیونیست‌ها.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
حالا دیگه ورزش شده جزئی از سیاست ، حالا ورزش شده میدانی برای ابزار احساسات مردم جهان
دنیای عجیبی شده و اتفاقات عجیب تر .وقتی پدر امیر قطر وسط بازی فوتبال سخنرانی ابوعبیده رو دنبال‌ میکنه
جمشد نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
0
بیان تان جالب بود که ؛
" فوتبال اتفاقاجای سیاست ورزی مردم است نه دغل بازی حاکمان "
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار