کد خبر: 1225962
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
کارگر نخبه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار کارگران بر این نکته تاکید کردند که نگاه اسلام به کارگر فراتر از مسائل اقتصادی است و باید این نگاه بیش از گذشته تبیین شود.

 جوان آنلاین: «امین صفایی» که صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشت اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری ۲ بخش کلیدی و مهم داشت. یک بخش مربوط به نگاه اسلام به کارگر بود که نگاهی فراتر از مسائل اقتصادی است و باید این نگاه بیش از گذشته تبیین شود؛ دیگری شناسایی نخبگان در جامعه و بها دادن به آن‌ها است که بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایرنا، این کارگر نخبه که دانشجوی دکتری علوم آزمایشگاهی است، تاکید کرد: در دیدار امروز، رهبر انقلاب بر جایگاه پر اهمیت کارگران در مسیر رشد جامعه اشاره و تاکید بر شناخت بیشتر این جایگاه در جامعه کردند.

وی افزود: بنده و جمعی از دیگر کارگران در دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب در حوزه خدمات، دستاوردی را ارائه کردیم. ما یک راهکار اپتیکی نوین جهت مشخصه‌یابی دقیق و اندازه‌گیری سریع پارامتر‌ها در مقیاس مولکولی در حوزه محیط زیست، تشخیص پزشکی و اکتشاف معاون و مخازن نفتی انجام دادیم. این تجهیزات پیشرفته برای نخستین مرتبه در کشور بومی‌سازی شده است.

هزاران نفر از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و گفتند: حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار