کد خبر: 631577
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
ماموران اطلاعاتي مهمان‌هاي هميشگي خانه‌هايمان
ما تقريبا با خريد هر تكنولوژي،‌ جاسوس را به خانه هايمان دعوت مي كنيم. از زماني كه مدرنيسم به شكل غول آسا و تعجب برانگيزي رشد و در لايه لايه زندگي مردم نفوذ كرده و در هر خانه و وسايل شخصي هر كسي پيدا شده، نبايد انتظار داشت از اين فضا و بستر «دم دستي» براي كسب اطلاعات استفاده نشود.
به گزارش جوان آنلاين، ما تقريبا با خريد هر تكنولوژي،‌ جاسوس را به خانه هايمان دعوت مي كنيم. از زماني كه مدرنيسم به شكل غول آسا و تعجب برانگيزي رشد و در لايه لايه زندگي مردم نفوذ كرده و در هر خانه و وسايل شخصي هر كسي پيدا شده، نبايد انتظار داشت از اين فضا و بستر «دم دستي» براي كسب اطلاعات استفاده نشود. اين مسئله اي است كه حتي غربي ها و غربگرايان نيز به آن اذعان دارند كه مدرنيسم به همان اندازه كه آسايش آورده،‌ به همان اندازه محدوديت ساز شده و براي كسب ريزترين اطلاعات ملي، محلي، شخصي و ... دست به كار شده است.

اين روزها به همراه عمده تكنولوژي هاي موجود، ابزارهاي جاسوسي نيز حضور دارد. معمولي ترين آن همين گوشي هاي موبايل،‌ كامپيوترها، لپ تاپ ها، تبلت ها و ... هستند كه وقتي اولين بار از آن استفاده مي كنيد، از طريق چشم و اثر انگشت،‌ شما را شناسايي مي كند و اطلاعات لازم را در اختيار تكنولوژيست هايي قرار مي دهد كه در «نيويورك» نشسته اند.

بنابراين براي جاسوسي نرم افزارهايي همانند «انگري برد»، بابيلون و ... چندان نياز به تحقيق و اثبات نيست. غرب بخصوص آمريكا از تمامي ابزارها و زمينه هاي تكنولوژيك بهره اطلاعاتي و امنيتي مي برد. حتي بسياري از مقامات كشورها به طور علني از اين موضوع اطلاع دارند كه تماس هايشان شنود و صحبت هايشان در جلسات شنيده مي شود حتي اگر گوشي هاي موبايل خاموش باشد.

به گزارش مهر و بر اساس خبري كه دو روز پيش روزنامه گاردين نوشت: آژانس امنیت ملی آمریکا و مرکز ارتباطات دولتی انگلیس قابلیت های خود برای سوء استفاده از رخنه های موجود در برنامه های گوشی های هوشمند که به "آپ" شهرت دارند، افزایش داده اند.

یکی از آپ هایی که تبدیل به ابزاری برای جاسوسی انگلیس و آمریکا از صاحبان گوشی های هوشمند شده بازی پرطرفدار انگری برد است. به طوریکه افرادی که این بازی را از طریق گوشی های خود انجام می دهند «جزئی ترین اطلاعات شخصی و همچنین اسناد محرمانه خود را در اختیار سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس قرار داده اند.»

اين روزها انواع صادرات، بخصوص در زمينه تكنولوژي نظامي از اين زمينه بهره لازم را مي برند و كشورهايي كه نسبت به اين موضوع آگاه هستند پيش از نصب تجهيزات وارد شده آن را آزمايش مي كنند اما ...

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
0
باسمه تعالی سلام برشما بنا به اظهارات اسنودن کارمند امنیت ملی امریکا هماهنگی وارتباط سازمان های اطلاعاتی وامنیتی امریکا با شرکتهای بزرگ فن اوری مانند مایکروسافت -گوگل- اپل- یاهو- و...وسازندگان سخت افزار رایانه وتلفن همراه و همچنین شرکتهای برنامه نویسی windowse-androide google- ios apple-و...بایکدیگر کاملا درهمه مراحل وجود داشته است واخرین افدامات هم درمورد چگونگی کسب واخذ اطلاعات از رایانه وتلفن و...در هنگامی که در وضعیت خاموش میباشند بوده است که با موفقیت انجام شده است .با توجه به این موضوع لازم است از همراه داشتن تلفن ورایانه ولپ تاپ وتبلت و ... در جلسات مهم جلوگیری بعمل اید.و سیستم عامل بومی هم جایگزین برنامه هایی مانند ویندوز در رایانه ها و تلفن همراه گردد. باسپاس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار