کد خبر: 633227
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
استفاده لندن نشين‌ها از شيوه‌هاي جنسي و پروپاگاندا براي جاسوسي
اسنودن در جديدترين موضع خود گفته است كه انگليس در زمينه جاسوسي از شهروندان در مقايسه با آمريكا از شيوه هاي كثيف و سكس و پروپاگاندا استفاده مي كند.

جوان آنلاين: ادوارد اسنودن كم كم در حال تبديل شدن به قهرمان اخلاق در دنياي بي اخلاقي يا دست كم كم اخلاقي مدرن است. كسي كه ايامي براي «آژانس امنيت ملي آمريكا» كار مي كرد اما نتوانست بي اخلاقي هاي سياسي و امنيتي را تاب بياورد و تصميم گرفت برنامه ها و فعاليت هاي عريض و طويل جاسوسي آمريكا و ... را لو بدهد و «دولتمردان اخلاق گرا و معتقد به حقوق بشر» برخي كشورها را سكه يك پول كند.

اسنودن كه به واسطه لو دادن اخلاق سياسي دولتمردان جان خود را به خطر انداخته در جديدترين موضع خود گفته است كه انگليس در زمينه جاسوسي از شهروندان در مقايسه با آمريكا از شيوه هاي كثيف و سكس و پروپاگاندا استفاده مي كند.

آنگونه كه گاردين منتشر كرده، اسناد تازه اسنودن مربوط به «گروه مشترك امنيتي تحقيقاتي ترور» انگليس است. اين نهاد امنيتي در انگليس هم سطح آژانس امنيت ملي آمريكا است. بر اين اساس اين نهاد در سطح وسيعي از ديپلمات ها، تاجران اسلحه، روزنامه نگاران، هكرها و همچنين مظنونين به اقدام هاي تروريستي، جاسوسي كرده و تلفن ها و مكاتبات اينترنتي آنها را تحت كنترل دارد.

اسناد تازه اسنودن افشا مي كند كه نهاد «سازمان نظارت بر سيگنال» كه تازه تشكيل شده به جاي MI6 و MI5 دست به جاسوسي در سطوح مختلف حتي با استفاده از طعمه هاي جنسي مي زند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار