کد خبر: 657371
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با روند مذاکرات هسته‌ای مخالفت می‌کنند و نگران برخی مسائل هستند، نمی‌توانند جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کنند

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با روند مذاکرات هسته‌ای مخالفت می‌کنند و نگران برخی مسائل هستند، نمی‌توانند جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کنند و باید نگرانی‌هایشان را در قالب منطقی و درست مطرح کنند تا منتج به نتیجه شود.


فاطمه آجرلو با اشاره به اینکه "سیاست خارجی ما بر اساس سه رکن اصلی حکمت، عزت و مصلحت است"، اظهار کرد: جایی برای نگرانی وجود ندارد چون در رأس تمامی مباحث، مقام معظم رهبری حضور دارند و مذاکرات را رصد می‌کنند.


این فعال سیاسی اصولگرا افزود: با وجود تمامی نگرانی‌هایی که در رابطه با مذاکرات ایران با 1+5 وجود دارد، جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست چون در صورتی که قدمی خلاف مصالح نظام برداشته شود، مقام معظم رهبری جلوی آن را خواهند گرفت.


آجرلو به دستور و تاکید رهبری مبنی بر لزوم پرهیز از رفتارهایی که تیم مذاکره‌کننده کشورمان را تضعیف می‌کند، تصریح کرد: این دستور آقاست و همه باید آن را رعایت کنیم.


وی، جایگاه ایران در حوزه فناوری هسته‌ای را از جمله دلایل آمدن طرف مقابل پای میز مذاکره دانست و افزود: امروز استکبار جهانی آماده مذاکره شده است و مذاکرات ما بر اساس منافع نظام است و این نشان‌دهنده اقتدار ما در حوزه اتکا به خداوند و اعتماد به جوانان در حوزه فناوری هسته‌ای است.


این نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه "تیم مذاکره‌کننده باید دقت نظر داشته باشد و بداند مردم رفتار سیاسی آنها و مذاکرات را رصد می‌کنند"، اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده باید بداند هیچ نکته پنهانی در مذاکرات باقی نمی‌ماند و باید هرآنچه در مذاکرات مطرح شده است با نمایندگان مردم و خود مردم در میان بگذارند.


آجرلو در رابطه با صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه "هشت سال گذشته تکرار نمی‌شود"، ابراز عقیده کرد: این حرفی نسنجیده بود و یک رئیس‌جمهور نباید این‌طور نظام را زیر سوال ببرد چون اگر امروز تیمی پای میز مذاکره می‌رود، نتیجه زحماتی است که کشیده شده و ما را به غنی‌سازی 20 درصد رسانده است.


وی با بیان اینکه "هرکس که سکان خدمتگزاری را بدست می‌گیرد باید بداند روزی دورانش تمام می‌شود"، افزود: هیچکس نباید اقدام به نقد غیرمنصفانه کند چون این گفتمان پسندیده نظام اسلامی نیست. ما هشت سال دوران درخشان خدمتگزاری را پشت سر گذاشتیم و معلوم است با توجه به رکود تورمی فعلی نمی‌توانیم به شرایط هشت سال قبل برگردیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار