کد خبر: 942777
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‎شرقی خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‎شرقی از رتبه نهم استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد.

 میراحد حسینی  در بیست و دومین جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و توانمندسازی نیروی کار ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به رتبه استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، اظهار کرد: آذربایجان‎شرقی در تسهیلات مصوب شده بانک رتبه 22، تسهیلات منعقده شده بانک رتبه 21 و در تسهیلات پرداخت شده رتبه 9 را به خود اختصاص داده است.

وی توضیح داد: مبلغ تخصیص یافته تسهیلات 2209 میلیارد ریال، تعداد طرح‎های ارسال شده 2726 مورد با اعتبار پیش بینی شده 6889 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 13 هزار و 261 میلیارد ریال بوده که از این ارقام، تعداد طرح‎های مصوب بانک 866 مورد به مبلغ 2572 میلیارد ریال با اشتغالزایی 4778 نفر است.

حسینی افزود: در واقع عملکرد طرح‎های ارسال شده نسبت به اعتبار ابلاغی 312 درصد، طرح‎های مصوب 116 درصد، منعقد شده 103 درصد و پرداختی 98 درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‎شرقی با اشاره به آخرین وضعیت طرح‎های ملی تسهیلات اشتغال روستایی استان، تعداد یک طرح به مبلغ 65 میلیارد ریال با اشتغالزایی 220 نفر از میان 6 طرح مصوب در کارگروه ملی، منجر به انعقاد قراراداد و پرداخت تسهیلات شده است.

این مسوول در ادامه رتبه استان را در تسهیلات فراگیر مصوب شده و منعقد شده بانک یک و در پرداخت این تسهیلات دوم کشور عنوان کرد و گفت: عملکرد استان در این زمینه نسبت به سایر استان‎ها مناسب‎تر است.

وی با اشاره به گزارش کلی عملکرد استان در طرح کارورزی دانش‌آموختگان  دانشگاهی استان گفت: استقبال از این طرح در استان چندان مطلوب نبوده و امید است با اطلاع‌رسانی‌های بهتر و تسهیل شرایط ثبت نام در آینده شاهد استقبال بهتری از این طرح باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر