کد خبر: 1170189
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد: در حوزه مسئولیت خود علاوه بر اجرای وظایف محوله، با جدیت پیگیر مقابله با مظاهر مختلف فساد در جامعه است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از میزان، محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از تشکل‌های مردمی فعال را از وظایف مصرح قانونی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: احساس مسئولیت برای حفظ ارزش‌های دینی و مذهبی و نگرانی بابت مفاسد یک معروف بزرگ است، ولی می‌بایست از مجاری قانونی و بدون تنش پیگیری شود.

وی حمایت همه جانبه از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر را از دیگر مأموریت‌های ستاد عنوان کرد و افزود: باید مراقب باشیم که عده‌ای از مطالبه‌گری به حق ما برای شکل دادن بی اعتمادی به نظام و ایجاد مخرج مشترک با دشمن استفاده نکنند، چون از نظر مقام معظم رهبری امیدآفرینی به خصوص در این برهه زمانی یک اصل است.

طاهری تصریح کرد: البته همان‌گونه که رهبری معظم فرمودند امیدآفرینی پنهان کردن ضعف‌ها نیست بلکه در کنار بیان ضعف‌ها باید آینده و افق روشن در مقابل چشم مردم قرار بگیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: تشکل‌ها و مردم نباید بدون مجوز و خارج از قواعد قانونی، مطالبه‌گری کنند، زیرا این امر سبب بی نظمی و هرج و مرج خواهد شد با این حال تدبیر قوه قضاییه در آزادی متحصنان موجب آرامش در جامعه شد و قابل تقدیر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با استقبال از دستور رئیس قوه قضاییه در اجرای مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و نظارت بر اجرایی شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مسئولیت خود علاوه بر اجرای وظایف محوله، با جدیت پیگیر مقابله با مظاهر مختلف فساد در جامعه است.

وی در پایان از تمامی آحاد مردم خواست تا در اجتماع بزرگ که با هدف پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار